3/4 D scanning.. den fedeste oplevelse!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2010

Ann-

ej hvor fantastisk..

sikke skægt hun lige skulle tisse..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2010

tb

tak for de søde ord allesammen

Anmeld

8. marts 2010

AWO

Hvor er hun bare dejlig!! Så kært, som hun ligger og putter sig..

Kan det passe, hun har dine ansigtstræk?

Anmeld

8. marts 2010

tb

Anke skriver:

Hvor er hun bare dejlig!! Så kært, som hun ligger og putter sig..

Kan det passe, hun har dine ansigtstræk?

hehe.. det ved jeg ikke.. det har vi ikke lige snakket om  synes bare hun er vildt dejlig!! og tak

Anmeld

8. marts 2010

AWO

Det er hun da også!

Vi var til 3d scanning i sidste uge, det er bare den bedste oplevelse!

Jeg synes bare, ansigtsformen og hagen ligner dig på dit profilbillede.

Anmeld

8. marts 2010

lillemunk

Hvor er hun bare fin

Anmeld

8. marts 2010

dorthemus

Tillykke med de fine billeder, hun er rigtig sød...det er så stort at være til 3D

Anmeld

9. marts 2010

tb

dorthemus skriver:

Tillykke med de fine billeder, hun er rigtig sød...det er så stort at være til 3D

ja, det er godt nok alle pengene værd  kan kun råde folk til at få lavet sådan en scanning.. min kæreste er ikke så let at imponere, men han var da helt oppe at køre i går  hehe..

tak for de søde ord allesammen..

Anmeld

9. marts 2010

Liljesilas

tb skriver:

så har vi været til 3/4 D scanning.. det var virkelig en fed oplevelse og alle pengene værd!! hende der scannede var virkelig sød og kan kun varmt anbefale Bang & Hinge i Aalborg!!

hun er en aktiv lille pige, men kunne godt lide at gemme sig bag sine hænder.. men vi fik da et par gode billeder af hende

hun ville os lige tjekke om det nu os var en lille pige der gemte sig derinde.. lige da hun havde zoomet ind, tissede lille pigen.. hun blev helt vild.. det var ikke noget de oplevede så tit, sagde hun.. og det er endda kommet med på dvd'en

jeg kunne ikke finde ud af at lægge billederne over fra dvd'en, så har taget billederne med digital kamera..

Hold da helt op hvor er det nogle gode billeder. Nej hvor er hun fin og hvor er jeg glad for det var så fed en oplevelse for dig Nu glæder jeg mig endnu mere til i morgen, hvor det er min tur til at komme til scanning. Desuden kan man ikke se at det er en "tidlig" scanning - som jeg var nervøs for. Skønne billeder og tillykke med oplevelsen.

Kram

Anmeld

9. marts 2010

Liljesilas

Forresten hvordan var videoen? Er den bedre en billederne, eller er det det samme?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.