Er der nogen der kan se at disse to er søstre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. marts 2010

3rollinger

Her er to billeder af Laura og Sofia i det samme toej. Er der mon nogen der kan se at de er søstre?

Laura er dog lidt aeldre (omkring 4 mdr) og Sofia er her lige knap 3 mdr.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2010

Munder

3rollinger skriver:

Her er to billeder af Laura og Sofia i det samme toej. Er der mon nogen der kan se at de er søstre?

Laura er dog lidt aeldre (omkring 4 mdr) og Sofia er her lige knap 3 mdr.

Hold da op Trine, de er jo som snydt ud af næsen.

Dejlige piger begge 2

Anmeld

8. marts 2010

Stumpen

Jow deeet, der er vist ingen tvilv om at de er søstre.. Men jeg synes lille ms Sofia ser lige så stor ud som ms Laura... Mon hun er en bette basse som min VIctoria??

Anmeld

8. marts 2010

3rollinger

Stumpen skriver:

Jow deeet, der er vist ingen tvilv om at de er søstre.. Men jeg synes lille ms Sofia ser lige så stor ud som ms Laura... Mon hun er en bette basse som min VIctoria??

Hun er vist knap saa "bette" som Victoria. Men Laura blev jo foedt med 2430 g mens Sofia vejede 300 g mere ved foedsel, saa hun havde et lille forspring. Og saa tror jeg at Sofia spiser bedre end Laura og hurtigere er loebet i vejret.

Hun er dog lige sprunget op til str 62 (2-4 mdr) saa hun er saadan standard stoerrelse

Trine

Anmeld

8. marts 2010

3rollinger

Stumpen skriver:

Jow deeet, der er vist ingen tvilv om at de er søstre..

Isaer fordi man kan se at moderen genbruger toejet fra stoerstepigen

Anmeld

8. marts 2010

Stumpen

3rollinger skriver:

Hun er vist knap saa "bette" som Victoria. Men Laura blev jo foedt med 2430 g mens Sofia vejede 300 g mere ved foedsel, saa hun havde et lille forspring. Og saa tror jeg at Sofia spiser bedre end Laura og hurtigere er loebet i vejret.

Hun er dog lige sprunget op til str 62 (2-4 mdr) saa hun er saadan standard stoerrelse

Trine

Hoooooooooooooooooold da helt kæft.. Der var 1,5 kg forskel på vores unger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.