Så har jeg kun 10 uger tilbage, WUHUU

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

274 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. marts 2010

Hyner

Og nu kan tiden da kun gå for langsomt, ihh hvor jeg altså glæder mig. Synes det er så dejligt at kunne følge med i fbèr der er lagt ud og se de nyeste baby-billeder... Åhhh hele TI uger!

Henriette -29+1 og påbegyndene utålmodig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2010

Lise

Regn hellere med 13 uger

Arj, jeg er bare bitter fordi jeg endnu ikke har baby i armene.

Tillykke med det. Du vover at føde før mig

Anmeld

8. marts 2010

Hyner

Lise skriver:

Regn hellere med 13 uger

Arj, jeg er bare bitter fordi jeg endnu ikke har baby i armene.

Tillykke med det. Du vover at føde før mig

Ha ha ha .... 13 uger, no way.... Jeg gik jo 10 dage over tid med Emma og det agter jeg særdeles ikke at gøre igen.... Føj sikke en forfærdelig ventetid....

Men bare rolig jeg skal nok holde ham inde til din mandel er smuttet

Anmeld

8. marts 2010

Tynen

Husk nu at NYDE den sidste tid!
Der er bare noget specielt ved at være gravid, have den store for sig selv og bare kunne sove igennem hver evig eneste nat!

(Fuck, jeg hadede bare sådan nogen som mig dengang jeg selv var preg     )

Anmeld

8. marts 2010

Kaufie

Vildt nok du er så langt! Jeg synes ikke det er længe siden du "sprang ud" som gravid.

Ved I egentlig om det bliver en lillebror- eller søster?

Det er så underligt at tænke på, at jeg jo havde termin ca samtidig som du har - og hvor anderledes mit liv nu er fordi jeg ikke er gravid. Men de fleste ting er heldigvis positive - så må vi bare arbejde på at få den sidste brik på plads...

Mette, eftertænksom....

Anmeld

9. marts 2010

Hyner

Tynen skriver:

Husk nu at NYDE den sidste tid!
Der er bare noget specielt ved at være gravid, have den store for sig selv og bare kunne sove igennem hver evig eneste nat!

(Fuck, jeg hadede bare sådan nogen som mig dengang jeg selv var preg     )

Jamen tunen det er da mega svært at skulle nyde den sidste tid når vægten og strækmærkerne presser på samt bækkenløsningen går amok alt imens man stadig skal ind til Emma hver nat for at skifte sengetøj, I HATE IT!!!!

Men nå sådan er det jo bare, og vi tager det i stiv arm.. (eller noget)

Henriette -der ved nøjagtig hvad du mener og også nyder det indimellem alt det andet.

Anmeld

9. marts 2010

Hyner

Kaufie skriver:

Vildt nok du er så langt! Jeg synes ikke det er længe siden du "sprang ud" som gravid.

Ved I egentlig om det bliver en lillebror- eller søster?

Det er så underligt at tænke på, at jeg jo havde termin ca samtidig som du har - og hvor anderledes mit liv nu er fordi jeg ikke er gravid. Men de fleste ting er heldigvis positive - så må vi bare arbejde på at få den sidste brik på plads...

Mette, eftertænksom....

Det siges at det skulle være en lillemand der gemmer sig derinde.. Så det er jo spændende...

Ja når man sådan tænker tilbage så er tiden jo bare gået vild stærkt, men det er jo nok Emma`s skyld

Mon hun kan tryller lidt med de sidste uger???

Dejligt at høre i er kommet videre selvom det må være svært...

Knus herfra

Anmeld

9. marts 2010

Nadi

Åh jeg syntes bare de sidste 10 uger var de mest forfærdelige, fordi man bare venter og venter og bliver større og mere besværet (eller det gjorde jeg, følte jeg).
Det virker jo som 100 år! Men jeg vil nu også tilslutte mig Tynen, nyd den sidste tid om ikke andet den alene tid man har med den store!

Ih det bliver så spændende med nye bebser  
Og så slog det mig lige den anden dag, hvor fedt jeg egentlig synes det er at vi får børn igen nogenlunde samtidig. Juli 07 er altså bare den helt perfekte ikke-IRL-mg.

KAN VI IKKE SNART MØDES IGEN ET STED OG TIDSPUNKT HVOR JEG OGSÅ KAN?? (måske jeg skulle låne mine forældres hus )

Anmeld

9. marts 2010

Loggidut

hvad er ti uger af ens liv...et blink med øjnene....

bare ikke når man venter på noget så stort....det er jo lige så tæt på, og alligevel så langt fra!

Men ved du hvad...tænk sådan her:

det er før der er jul igen...og det er før der er sommerferie....det er før vores unger bliver 3....det er jo faktisk lige om lidt!

så hyner....tålmodighed er en dyd...do!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.