Anonym skriver:
Hej..
Jeg er en pige på 23 år som har en søn på 2 år, jeg har virkelig mange problemer med kæresten og pengene og sådan, min søn og mig har bare det bedste forhold og vi elsker at være sammen så der er ikke noget der, men jeg kan slet ikke tabe mig og tager på er kun 158 og vejer næsten 100 kg
.
Jeg vil rigtig gerne tabe mig og kan ikke tabe mig ved ikke hvad jeg gør forkert?
Spiser sundt og sådan, men taber mig ikke rigtig 
Er så ked af min krop og mit udseende.
Jeg har været på vægt vogterne en gang før men der havde jeg lige født så der faldt jeg fra igen, nogle som har nogle erfarringer med det som kan hjælpe mig evt med hvordan og hvorledes...
Hilsen en meget ked af det pige.
Hej med dig..
Jeg føler virkelig med dig..
Hvis jeg må snakke lige ud af posen, så tror jeg desværre, at de fleste der siger at de har prøvet alt, måske ikke har prøvet alt.
Jeg tror at det bedste ville være en total kostomlægning. Hvilket vil betyde absolut intet sodavand, smør, slik, chips, sovs osv. osv.
Det med hurtige kurer virker bare ikke i længden. Drik en masse vand, spis frugt og ikke mindst en masse grøntsager. Spis kun magert kød, og prøv ikke at spise mere end 125 g.kød om dagen. Kom ud og gå nogle turer, og lad være med at falde i, bare fordi det er fredag, og man synes at man har fortjent det.
Jeg er sikker på at det vil hjælpe dig, men du skal virkelig vil det her. Jeg snakker altså ikke bare for at snakke. Jeg har selv vejet rigtig meget, og det var det der i sidste ende hjalp mig. Men man skal virkelig ville det, og så have noget godt opbagning.
Knus og held og lykke.. Jeg er altid klar til at snakke hvis du skulle få brug for det..