Weight Watchers

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.330 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. marts 2010

Anonym trådstarter

Hej..

Jeg er en pige på 23 år som har en søn på 2 år, jeg har virkelig mange problemer med kæresten og pengene og sådan, min søn og mig har bare det bedste forhold og vi elsker at være sammen så der er ikke noget der, men jeg kan slet ikke tabe mig og tager på er kun 158 og vejer næsten 100 kg :(.

Jeg vil rigtig gerne tabe mig og kan ikke tabe mig ved ikke hvad jeg gør forkert?

Spiser sundt og sådan, men taber mig ikke rigtig :(

Er så ked af min krop og mit udseende.

Jeg har været på vægt vogterne en gang før men der havde jeg lige født så der faldt jeg fra igen, nogle som har nogle erfarringer med det som kan hjælpe mig evt med hvordan og hvorledes...

Hilsen en meget ked af det pige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2010

Anonym trådstarter

Virkelig ingen der kan hjælpe?

Anmeld

8. marts 2010

Saaby

Anonym skriver:

Hej..

Jeg er en pige på 23 år som har en søn på 2 år, jeg har virkelig mange problemer med kæresten og pengene og sådan, min søn og mig har bare det bedste forhold og vi elsker at være sammen så der er ikke noget der, men jeg kan slet ikke tabe mig og tager på er kun 158 og vejer næsten 100 kg .

Jeg vil rigtig gerne tabe mig og kan ikke tabe mig ved ikke hvad jeg gør forkert?

Spiser sundt og sådan, men taber mig ikke rigtig

Jeg har været på vægt vogterne en gang før men der havde jeg lige født så der faldt jeg fra igen, nogle som har nogle erfarringer med det som kan hjælpe mig evt med hvordan og hvorledes...

Hej med dig..

Jeg føler virkelig med dig..

Hvis jeg må snakke lige ud af posen, så tror jeg desværre, at de fleste der siger at de har prøvet alt, måske ikke  har prøvet alt.

Jeg tror at det bedste ville være en total kostomlægning. Hvilket vil betyde absolut intet sodavand, smør, slik, chips, sovs osv. osv.

Det med hurtige kurer virker bare ikke i længden. Drik en masse vand, spis frugt og ikke mindst en masse grøntsager. Spis kun magert kød, og prøv ikke at spise mere end 125 g.kød om dagen. Kom ud og gå nogle turer, og lad være med at falde i, bare fordi det er fredag, og man synes at man har fortjent det.

Jeg er sikker på at det vil hjælpe dig, men du skal virkelig vil det her. Jeg snakker altså ikke bare for at snakke. Jeg har selv vejet rigtig meget, og det var det der i sidste ende hjalp mig. Men man skal virkelig ville det, og så have noget godt opbagning.

Knus og held og lykke.. Jeg er altid klar til at snakke hvis du skulle få brug for det..

Anmeld

8. marts 2010

tb

Anonym skriver:

Hej..

Jeg er en pige på 23 år som har en søn på 2 år, jeg har virkelig mange problemer med kæresten og pengene og sådan, min søn og mig har bare det bedste forhold og vi elsker at være sammen så der er ikke noget der, men jeg kan slet ikke tabe mig og tager på er kun 158 og vejer næsten 100 kg .

hej med dig..

har selv prøvet vægtvogterne for nogle år siden, og synes det er en rigtig god 'kickstarter' til en kostomlægning. man får sådan lidt et indblik i hvor meget og hvad man skal spise i løbet af en dag for ikke at få 'for meget'.. det koster godt nok lidt lige at komme i gang, men når man så har alle redskaberne vil jeg mene man kan klare det selv.

jeg har så den opfattelse at et enkelt glas Pepsi Max om dagen ikke kan skade.. synes det hjalp hos mig, hvis jeg blev vildt lækkersulten.. så lige sådan et glas, så gik det over igen..

men ellers, ja, så er det den sunde fornuft.. sund kost og ikke tage 2 portioner om aftenen.. og så ellers ud og gå lidt ture med barnevogn/klapvogn

held og lykke med det..

knus tina

Anmeld

8. marts 2010

Karo

Anonym skriver:

Hej..

Hej

For en del år siden nu stoppede jeg med at ryge og det gjorde at jeg tog 17 kg på. Derfor meldte jeg mig til vægtvogterne og tabte alle 17 kg. Nu er jeg gravid for anden gang, og når jeg har født og er færdig med at amme, er min plan at gå på vægtvogterne igen. Det der er godt for mig i denne form for slankekur er at man mødes en gang om ugen, og det gør at jeg bliver mere motiveret til at tabe mig.

Men jeg kan helt klart kun anbefale vægtvogterne.

Anmeld

8. marts 2010

3rollinger

Anonym skriver:

Hej..

Det gode ved WW er at man indser hvad man reelt spiser naar det hele skal skrives ned. Jeg har gaaet der af flere omgange (efter hver graviditet) med rigtig gode resultater.

Selvom vi synes vi spiser sundt og varieret saa sker det tit man meget hurtig glemmer det og endnu hurtigere retfaediggoer det overfor dig selv, det man lige nupper i en hurtig vending i skabet (en kiks, en stk chokolade eller lign) og som reelt er det der saetter sig. Men med WW, naar man skal skrive det hele ned, saa taenker man meget hurtig over det, og naar det skal ned paa skrift kan man bedre springe kiksen over. Papiret sladrer jo. Eller ihvertfald var det saadan jeg havde det da jeg gik til WW.

Held og lykke. Det kan godt lade sig goere.

Trine

Anmeld

8. marts 2010

CS

Tænker at det måske ikke hænger direkte sammen med maden, men nærmere alle de andre problemer du siger der er - kæresten, økonomi... Derudover tror jeg ikke på slankekure, men derimod på at der er andet der skal arbejdes med for at få taget hul på bylden.

Så jeg ville absolut starte med at kigge ind ad.

mange tanker

Christina

Anmeld

8. marts 2010

Omerovic

du skulle prøve de danske vægt konsulenterne, de er alle pengene værd. jeg har tabt 11kg siden november, og jeg har syndet ind imellem. det handler om at du skal være glad for dig selv og sætte dig først, for hvis du er glad er din søn glad

du kan på at gå på ddv.dk der kan du finde den nærliggende sted og du kan læse lidt om hvordan det forgår

held og lykke

Anmeld

8. marts 2010

Kløver

Anonym skriver:

Hej..

hej anonym

jeg har også prøvet alverden og det gik også galt for mig igen og igen, jeg er begyndt på easy-life gennem et træningscenter, og er superglad for det, har tabt 6 kg indtil videre og startede 26 jan, og det giver mig enormt meget, jeg skal ialt tabe mig 37 kg så har jo stadig en del endnu, men ser frem til vejning i morgen for at se om der er nye resultater

ved feks vægtvogterne kigger man kun om man taber kilo, her der kan man få gode resultater selvom man står stille en uge eller tager en smule på, da man måler fedt % og muskel masse, og derfor kan se resultater på en andne måde.

jeg kan kun anbefale det

http://www.easylife.dk/

Anmeld

8. marts 2010

Honningblomst

Hej...

Det er ikke så vigtigt hvordan du vælger at tabe dig, det det handler om er hvordan d har tænkt dig at holde det. Alle kan tabe sig, men kun meget få formår at holde vægten. Efter 5 år er det kun omkring 5% som stadig holder vægten.

Du skal finde en måde du kan leve med altid...altså din vægt vil nok svinge et par kilo altid og du kan sagtens leve lidt usundt, men når vægten stiger lidt, så skær hygge-snask væk en periode, tabe de par kilo og så kan du igen spise lidt usundt ind imellem.

Men du skal spise mindre og leve sundt og det er ALTID, resten af dit liv, ellers ender du bare mellem de 95% procent som tager det hele på igen og måske mere til. Det er skide hårdt at holde, men det er det værd i forhold til at have en sund krop.

Men overvej hvordan du vil leve, hvad kan du undvære, hvad vil du ikke undvære, hvor meget motion kan og vil du dyrke...og så får du ellers et spark herfra... livet er bedre og sjovere i en sund og smuk krop,mennesker er ikke lavet til at skulle rende rundt med ekstra fedt...et er at det ikke ser pænt ud, men det er farligt for dig.

Men ja, jeg synes vægtvogtere er en god måde, men det er for livet...ikke kun for en periode..måske du også skal se ind i dig selv...hvorfor blev du stor, hvordan bruger du mad feks??

Knus Eva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.