Det er fandme ikke fair

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. marts 2010

Vingummien

Nu er Emil blevet syg igen, han er lige kommet på toppen og så ned igen. Vi var til min brors fødselsdag idag og pludselig står det bare ud af ham, og han blev ked af det og nu har han kaster op stort set siden og da vi blev kørt hjem måtte Frank hoppe ud af bilen med ham og gå resten af vejen med ham da han kastede op hele tiden og ikke kunne få det op når han sad i sin autostol.

Han er rigtig ked af det og er lige kommet ind og se om han kan sove lidt, og han gik kold med det samme så nu håber jeg han sover det væk.

Og så har jeg lige været i bad for jeg lugtede ikke for godt da jeg sad med ham de gange han kastede op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Åååh,nej,altså,stakkels stakkels Emil..og jer.Det er da helt utroligt.I har sikkert prøvet alt,men hvad med Bio-strath?Det fik min bror da han var lille og meget syg,og jeg tager det også i perioder,og det hjælper os rigtig godt.

Rigtig god bedring med stakkels lille Emil

Anmeld

7. marts 2010

JustAnotherName

suanne85 skriver:

Nu er Emil blevet syg igen, han er lige kommet på toppen og så ned igen. Vi var til min brors fødselsdag idag og pludselig står det bare ud af ham, og han blev ked af det og nu har han kaster op stort set siden og da vi blev kørt hjem måtte Frank hoppe ud af bilen med ham og gå resten af vejen med ham da han kastede op hele tiden og ikke kunne få det op når han sad i sin autostol.

Han er rigtig ked af det og er lige kommet ind og se om han kan sove lidt, og han gik kold med det samme så nu håber jeg han sover det væk.

Og så har jeg lige været i bad for jeg lugtede ikke for godt da jeg sad med ham de gange han kastede op

Ved ikke om du har læst mit indlæg.
Men det er jo stort set det samme herhjemme med Bianca.
Hun har kastet op 9 gange på et halvt døgn... og nu også noget diarré.

Men hvor er det barsk at Emil nu IGEN er ramt, det lille pus.
Han får jo aldrig et ben til jorden, og når ikke at komme sig ordentligt, før han bliver ramt igen. Det er da virkelig ikke fair, at han skal rammes så ofte og så meget.

Rigtig god bedring med ham!!

Anmeld

7. marts 2010

TbCp

Nej DET er sgu ikke fair!!!!
Stakkels stakkels Emil og også stakkels jer forældre!
Rigtig god bedring med ham!

Anmeld

8. marts 2010

Barbamama

Ihh altså dumme sygdom!!!!!  Nu må det snart holde op... Jeg har sgu så ondt af Emil hver gang han bliver syg. Synes bare han er så uheldig

Anmeld

8. marts 2010

lion

Nej det er fandme ikk fair at Emil skal være syg igen.

Jeg håber at han snart bliver rask.

Anmeld

8. marts 2010

Ni-ko-li-ne

suanne85 skriver:

hvor er det dog synd for han søde....

jeg håber han her det bedre idag...

Sus du skrev i et andet indlæg, at Emil ikke måtte komme i karbad... og jeg glemte at spørge hvorfor?

Anmeld

8. marts 2010

Vingummien

ka-ri-na skriver:

hvor er det dog synd for han søde....

jeg håber han her det bedre idag...

Sus du skrev i et andet indlæg, at Emil ikke måtte komme i karbad... og jeg glemte at spørge hvorfor?

Det har han ikke, han har kun vlret vågen 1 time og har skiftet sengetøj ved ham flere gange i nat fordi han kastede op.

Det må han ikke pga sin hud Han har så sart hud at han skal i bad i sit eget skidt hvis man kan sige det sådan er med til at han bare bluser sindsyg op. Så brusebad hver dag og glemmer vi det bare en dag kan man se det på ham. Og hver dag efter karbad skal han smøres ind i creme. Så er noget af en proces hehe.

Anmeld

8. marts 2010

Ni-ko-li-ne

suanne85 skriver:

Det har han ikke, han har kun vlret vågen 1 time og har skiftet sengetøj ved ham flere gange i nat fordi han kastede op.

Det må han ikke pga sin hud Han har så sart hud at han skal i bad i sit eget skidt hvis man kan sige det sådan er med til at han bare bluser sindsyg op. Så brusebad hver dag og glemmer vi det bare en dag kan man se det på ham. Og hver dag efter karbad skal han smøres ind i creme. Så er noget af en proces hehe.

Nikoline kommer kun i bad hveranden dag, og kun hveranden gang vasker jeg hendes hår med A-derma´s vaske produkter (aldrig sæbe)...  Hun bliver smurt fra top til tå hver morgen og hver aften... ellers går hendes eksem amok:0( det kunne være vi også skulle se at få lært hende det med brusebad? det giver sgu god mening for mig det du skriver...

jeg håber i går mod mere raske tider søde!

Anmeld

8. marts 2010

Vingummien

ka-ri-na skriver:

Nikoline kommer kun i bad hveranden dag, og kun hveranden gang vasker jeg hendes hår med A-derma´s vaske produkter (aldrig sæbe)...  Hun bliver smurt fra top til tå hver morgen og hver aften... ellers går hendes eksem amok:0( det kunne være vi også skulle se at få lært hende det med brusebad? det giver sgu god mening for mig det du skriver...

jeg håber i går mod mere raske tider søde!

Tog kun Emil et par dage at vænne sig til det nu er han nærmest ved at hoppe i badekaret selv når døren står åben derud til

Og vi kunne se så meget bedring allerede inden der var gået en uge.

Håber jeg godt nok også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.