Leje af autostol i udlandet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.606 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. marts 2010

Mussen2

Vi skal til spanien sidst på måneden og i den forbindelse skal vi have en autostol med/eller leje en. Bilen er stillet til rådighed dernede.

Jeg tænker det må kunne lade sig gøre at leje en autostol i lufthavnen (uden bil). Har googlet lidt og sendt nogle forespørgsler afsted til biludlejningsfrmaerne, men tænkte om nogle af jer har prøvet det og har gode råd.

Jeg synes det må være mest praktisk at leje den derned fremfor at have den med hjemmefra, jeg ved faktisk slet ikke om man kan have den med som alm. baggage hjemmefra!?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2010

Kamelia

Phyyy har kun dårlig erfaring. Men det var på Kreta hvor vi lejede bil gennem et stort kendt biludlejningsfirma. Bilen var som ny, men autostolene lignede noget de havde fundet på en losseplads. Der skulle meget kreativitet til at få dem til at sidde i bilen og få sat børnene fast.

Jeg ved ikke hvad vi vil gøre en anden gang, men vil nok sikre mig kvaliteten inden jeg tog derned.

Forsøgte at klage da jeg kom hjem, men fik blot en lang sludder for en sladder og de skulle bruge en masse oplysninger vi ikke havde......navn på den der kom med bilen osv.!!

Kamelia

Anmeld

7. marts 2010

Mussen2

Kamelia skriver:

Phyyy har kun dårlig erfaring. Men det var på Kreta hvor vi lejede bil gennem et stort kendt biludlejningsfirma. Bilen var som ny, men autostolene lignede noget de havde fundet på en losseplads. Der skulle meget kreativitet til at få dem til at sidde i bilen og få sat børnene fast.

Jeg ved ikke hvad vi vil gøre en anden gang, men vil nok sikre mig kvaliteten inden jeg tog derned.

Forsøgte at klage da jeg kom hjem, men fik blot en lang sludder for en sladder og de skulle bruge en masse oplysninger vi ikke havde......navn på den der kom med bilen osv.!!

Kamelia

Øv, det lyder da som en rigtig træls oplevelse. Lige netop det man ikke gider når man skal have en hyggelig ferie oplevelse

Anmeld

7. marts 2010

Malthesmoar

Muttien skriver:

Vi skal til spanien sidst på måneden og i den forbindelse skal vi have en autostol med/eller leje en. Bilen er stillet til rådighed dernede.

Jeg tænker det må kunne lade sig gøre at leje en autostol i lufthavnen (uden bil). Har googlet lidt og sendt nogle forespørgsler afsted til biludlejningsfrmaerne, men tænkte om nogle af jer har prøvet det og har gode råd.

Jeg synes det må være mest praktisk at leje den derned fremfor at have den med hjemmefra, jeg ved faktisk slet ikke om man kan have den med som alm. baggage hjemmefra!?!

KUN gode oplevelser af leje af Autostol i udlandet

Nemt nemt, bare spørg div udlejningsfirmaer (normalt ka de også allerede bestilles/lejes hj.fra så den står klar)

Mvh

Anmeld

7. marts 2010

Mussen2

Malthesmoar skriver:

KUN gode oplevelser af leje af Autostol i udlandet

Nemt nemt, bare spørg div udlejningsfirmaer (normalt ka de også allerede bestilles/lejes hj.fra så den står klar)

Mvh

Dejligt med en god oplevelse - har du bare lejet når du kom til destinationen eller reserveret hjemmefra?

Anmeld

7. marts 2010

Malthesmoar

Muttien skriver:

Dejligt med en god oplevelse - har du bare lejet når du kom til destinationen eller reserveret hjemmefra?

Begge dele

Anmeld

8. marts 2010

Mussen2

Malthesmoar skriver:

Begge dele

å har jeg fået svar tilbage fra 3 udlejningsselskaber. Ingen af dem vil udleje uden bil :-(

Kan du måske huske hvilket selskab du har lejet hos...

Anmeld

8. marts 2010

Dansker i England

Jeg tror, den billigste og nemmeste løsning for dig ville være at tage din med og så betale det ekstra, det koster at flyve den derned.

Anmeld

8. marts 2010

Mussen2

Dansker i England skriver:

Jeg tror, den billigste og nemmeste løsning for dig ville være at tage din med og så betale det ekstra, det koster at flyve den derned.

Du har ret - jeg har fundet ud af de tager den med gratis hos Air berlin, som vi skal flyve med 

Vi skal også have en paraplyvogn med.

Hvordan pakker men den bedst ind, er det bobbelplast? Nogen erfaringer?

Anmeld

8. marts 2010

Malthesmoar

Muttien skriver:

å har jeg fået svar tilbage fra 3 udlejningsselskaber. Ingen af dem vil udleje uden bil :-(

Kan du måske huske hvilket selskab du har lejet hos...

Mystiskt syntes Jeg havde svaret dig

Mener det var AVIS, men er ik 100% sikker

Mvh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.