Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger!
Jeg var for første gang i byen igår og fik lillepigen passet, men hvor lang tid skal der gå fra sidste genstand til man må amme igen? ...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sussie&Lilje skriver: Hej piger! Jeg var for første gang i byen igår og fik lillepigen passet, men hvor lang tid skal der gå fra sidste genstand til man må amme igen? ...
Da jeg ammede fik jeg en enkelt dag migrænemedicin. Jeg måtte derefter ikke amme et døgn og skulle i mellemtiden malke ud og selvfølgelig smide mælken væk. Mon ikke det kan være noget af det samme efter man har drukket alkohol?
du skal malke ud og smide mælken væk.... det du sidst indtog er i mælken nemli
Hvis man ikke skal amme i et døgn og man skal malke ud i det døgn, hvad skal barnet drikke imens? Ammer man ud før man tager i byen så der er mælk til det døgn man ikke må amme eller skal det være noget mælk man køber?
Low skriver: Hvis man ikke skal amme i et døgn og man skal malke ud i det døgn, hvad skal barnet drikke imens? Ammer man ud før man tager i byen så der er mælk til det døgn man ikke må amme eller skal det være noget mælk man køber?
enten har man malket ud og frosset mælken ned, ellers køber man modermælkserstatning og laver:0)
ka-ri-na skriver: enten har man malket ud og frosset mælken ned, ellers køber man modermælkserstatning og laver:0)
Nåe okay .
Så kan jeg godt tage i Nyhavn og nyde en øl eller 2 til sommer efter jeg har født . Jeg troede faktisk at jeg først måtte drikke noget igen efter jeg var helt færdig med at amme
http://www.ammenet.dk/wiki/alkohol-og-amning
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128