Jer der er blevet klippet/bristet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

882 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. marts 2010

Anonym trådstarter

Hvordan var det med sex og følelsen dernede efter fødslen, efter at I var blevet klippet eller bristet? Har det nogen betydning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2010

Kamelia

Jeg gik grundigt i stykker under min første fødsel. En revne der sluttede par mm fra at alt var skidt . Og så ellers et virvar af revner/bristninger op i skeden. Min læge mente jeg lignede en slagmark indvendigt da hun så mig til første tjek!

Det er 6 1/2 år siden nu, jeg har fået to siden, et ved kejsersnit og een taget med cup, hvor der også kom lidt små bristninger og en lille revne i det gamle ar fra første fødsel. 

Men jeg har ikke taget skade, jeg har stadig følesans "der nede" og sex er stadig skønt og dejligt............dog krævede det lidt mod efter første fødsel at komme igang igen........Avvvvv!!!

Knus Kamelia

Anmeld

7. marts 2010

N&J

Jeg gik ja helt i stykker, og blev opereret bagefter, jeg gik til genoptræning med bækkenbunden ved en fys, men lige da det kom til sex, var der ingen forskel, selvom jeg godt kunne mærke at jeg ikke kunne stramme på samme måde som før, men det var 4 mdr. efter, så det var nok derfor.. 

Anmeld

7. marts 2010

karina1980

1 gang jeg født fik jeg syet den ene af de inderste skamlæber fast og syet noget af skedevæggen sammen igen, udover at det gjorde ondt da de syede og at jeg skulle tisse under en bruser i 14 dage.

så har der altså ikke været nogle problemer seksuelt fysisk

psykisk har jeg så en del da min sygning endte med at blive grim og jeg har takket nej til at blive syet om, så idag har jeg et sted på den ene skamlæbe hvor der er et hul på str. med hullet i en 5ér, det gør at lyset skal være slukket for selvom vi har kendt hinanden i snart 8 år ja, så kan jeg ikke lide at han ser på min krøbling af en skamlæbe,

men jeg kan slet ikke med tanken om at skulle have det syet om og igennem den smerte igen.

men udover det, så synes jeg faktisk sex er blevet bedre efter mine 2 fødsler om det så er manden der blevet lært bedre om eller om det er de fysiske vilkår, kan jeg ikke sige,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.