Våd Eller ej.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.736 visninger
16 svar
0 synes godt om
7. marts 2010

Anonym trådstarter

Hej de Damer

JA , ca 2,5 måned efter fødslen er sexlivet endelig igang igen

Sagen er bare den at jeg har svært ved at blive våd, trods stor liderlighed, hvilket jo så gør at det slider noget dernede

Orgasme er heller ikke noget problem at få.

Men kan i fortælle mig hvorfor det lige er at jeg det er svært at blive våd? Har aldrig været noget problem, tværtimod.

Har det noget med fødslen eller er det hormonelt pga. Amning eller ???

mvh MIG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2010

Bayze

Anonym skriver:

Hej de Damer

Sagen er bare den at jeg har svært ved at blive våd, trods stor liderlighed, hvilket jo så gør at det slider noget dernede

Men kan i fortælle mig hvorfor det lige er at jeg det er svært at blive våd? Har aldrig været noget problem, tværtimod.

mvh MIG

Hej med dig:-)

Ja, jeg har ikke egne erfaringer at dele ud af, men jeg læste faktisk for nylig at lige netop hormonerne godt kan forårsage tørheden og i den forbindelse blev der jo anbefalet lidt....glidecreme....:-)

Anmeld

7. marts 2010

Anonym trådstarter

tinpou skriver:

Hej med dig:-)

Ja, jeg har ikke egne erfaringer at dele ud af, men jeg læste faktisk for nylig at lige netop hormonerne godt kan forårsage tørheden og i den forbindelse blev der jo anbefalet lidt....glidecreme....:-)

tak for tippet

Skulle det være hor monelt fordi man ammer?

Anmeld

7. marts 2010

Mira0911

Jeg har fået afvide, glidecreme og glidecreme...

Anmeld

7. marts 2010

mariamiss6

jeg blev syet første gang, meget lidt, men på et meget følsomt sted, som også berørtes konstant, når man dyrker sex... Anyways, jeg ammede kun i 3 uger, men havde altså problemer i ca. 6 måneder.... så jeg ved ikke lige om man kan give amningen skylden for hormonelle forstyrrelser.... eller for den sags skyld skyde skylde på hormonerne når man ikke bliver våd nok, eller føler sig slidt ved syningerne....

Jeg tror ganske enkelt at det er arvæv der driller, og det at man måske selv er lidt anspændt, om man vil det eller ej

Anmeld

7. marts 2010

oo

jeg har altid haft problemer med at blive så våd at jeg kan dyrke sex af det - også trods liderlighed og hvad har vi. jeg har ALTID skullet bruge glidecreme, man kan simpelthen ikke stikke noget som helst derind uden glidecreme. men det er jo dejlig nemt at have med at gøre, såe

Anmeld

7. marts 2010

Halbschön

Anonym skriver:

Hej de Damer

mvh MIG

Sådan havde jeg det også efter fødslen.. Min søn er nu næsten 5mdr og nu er det "normalt" downunder igen

Anmeld

7. marts 2010

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Jeg har fået afvide, glidecreme og glidecreme...

JA det må jeg prøve;-)

Anmeld

7. marts 2010

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

jeg blev syet første gang, meget lidt, men på et meget følsomt sted, som også berørtes konstant, når man dyrker sex... Anyways, jeg ammede kun i 3 uger, men havde altså problemer i ca. 6 måneder.... så jeg ved ikke lige om man kan give amningen skylden for hormonelle forstyrrelser.... eller for den sags skyld skyde skylde på hormonerne når man ikke bliver våd nok, eller føler sig slidt ved syningerne....

Jeg tror ganske enkelt at det er arvæv der driller, og det at man måske selv er lidt anspændt, om man vil det eller ej

Hmmm ja, men jeg fik KS, så jeg har godt kunne blive våd indtil da. hmmm jeg må på glidecremen til der bliver normalt igen

Anmeld

7. marts 2010

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

jeg har altid haft problemer med at blive så våd at jeg kan dyrke sex af det - også trods liderlighed og hvad har vi. jeg har ALTID skullet bruge glidecreme, man kan simpelthen ikke stikke noget som helst derind uden glidecreme. men det er jo dejlig nemt at have med at gøre, såe

hmm ja for jeg har aldrig haft det problem før, men det er dælme noget tørt at have med at gøre dernede. hmm jeg må ty til den glidecreme, kan du anbefale nogen specielt ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.