Susan1978 skriver:
ei ja slogs, det ser sgu helt nyt ud, tænk hvad sådan et guld kan gøre.. i må da også have verdens blødeste gulv nu, når det sådan er lagt ovenpå det eksiterende med gulvdug under.
Naaaaa Susan det gamle er jo bare pladerne før krybekælderen, og det her er bare den billige model af et gulv, og for det ikke skal være løgn, købte vi det på bud for ...hmmm, 4 år siden, til ca. 40 kr. M2.
Så det er ikke noget dyrt eller noget...men det pynter godt nok op på hele hytten.
og Trold min ven...lad dig ikke snyde, det er ikke noget design over det her...den store skabslåge, falder ned on off, og konstant, og det er et køkken fra 1970, som min fatter hamstrede ved en kammy, og siden lavede han selv lågerne til det, med lister og det hele...det er homemade, af hvad man har kunne finde, det grimme spisebord er arvet fra svigermekanikken, og det er ved af falde fra hinanden...så der er bestemt ikke noget fancy over det.
Men ved du hvad, det er gammelt slidt og det er brugt, men for pokker hvor jeg elsker det...for det er brugbart...fnis!
alt i alt et sminket lig...
men manden gør det godt!
Anmeld