Projekt Baby udskudt indtil videre....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. marts 2010

mini1977

Så nåede vi til, at vi blev indkaldt til opstartssamtale til IVF - og vi var begge rigtig glade :-))

Som en del af samtalen blev jeg scannet - og desværre viser det sig, at jeg har en væskefyldt æggeleder (venstre side), som skal fjernes, førend vi kan få lov til at starte på IVF  Pyha, det var ikke sjovt at få den besked...

Jeg er tidligere opereret tre gange for cyster i venstre æggestok, så jeg er bestemt ikke glad for en 4. operation, men sygeplejersken sagde, at det vigtigste er at operationen vil forbedre vores chance for graviditet med 10-12%, så vi når op på cirka 35% chance pr. forsøg  

Så nu venter vi på indkaldelse til operation - og når jeg så er ovenpå igen, skal vi starte op på IVF - og vi fik at vide, at det er realistisk med 1 forsøg inden sommerferien - så vi krydser fingre for at alt går som det skal

Drømmen om en 2010-baby er desværre ikke realistisk for os mere - men så håber vi på at 2011 bliver vores baby-år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2010

Mka

ØV øV det er ikke så sjov en nyhed Når man bare har gået og glædet sig sådan.

Men så får i helt sikkert en baby i 2010

Anmeld

7. marts 2010

MM1987

Øv...

Men hvis det øger chancerne så meget, så er det jo det der skal til...

Jeg håber i kan fokusere på det positive, selvom det er svært...

Jeg synes også tanken om et 2010 barn er ved at forsvinde, men 2011 er vel heller ikke så dårligt... 

KNUS

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.