Kan vi have en weekend uden billeder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

steph0804 skriver:

Jamen her er så lige et af Arthur som har fundet en ny måde at bruge sin gåvogn på

ej hvor har han et lækkert smil...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2010

steph0804

Frederic's moar skriver:

ej hvor har han et lækkert smil...

Tak, ja han er en rigtig lille charmetrold ligesom din frække Frederic Dejlige unger

Anmeld

7. marts 2010

smokin

steph0804 skriver:

Jamen her er så lige et af Arthur som har fundet en ny måde at bruge sin gåvogn på

jeg synes du skal lave en baby mere så lækker som han er 

Anmeld

7. marts 2010

steph0804

Zette skriver:

jeg synes du skal lave en baby mere så lækker som han er 

Det skal jeg da helt sikkert også engang, men lige nu nyder vi bare ham her i fulde drag og så trænger jeg efterhånden også til at komme på arbejde igen

Anmeld

7. marts 2010

smokin

steph0804 skriver:

Det skal jeg da helt sikkert også engang, men lige nu nyder vi bare ham her i fulde drag og så trænger jeg efterhånden også til at komme på arbejde igen

Jeg "frygter" også det hele år hjemme. Men har sat mig for at jeg må have en hobby. 

Anmeld

7. marts 2010

MorTilGustav

Så blev Gustav 4½ måneder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. marts 2010

steph0804

Zette skriver:

Jeg "frygter" også det hele år hjemme. Men har sat mig for at jeg må have en hobby. 

Ellers er der jo i de fleste byer alverdens ting man kan lave med baby, jeg går i baby bio, til salmesang, mødregruppe, åbenhus og baby svømning. I starten gik jeg også til efterfødselspilates for at få trænet bækkenbunden op igen

Anmeld

7. marts 2010

smokin

steph0804 skriver:

Ellers er der jo i de fleste byer alverdens ting man kan lave med baby, jeg går i baby bio, til salmesang, mødregruppe, åbenhus og baby svømning. I starten gik jeg også til efterfødselspilates for at få trænet bækkenbunden op igen

med under 1000 indbyggere i min lille landsby er det nok begrænset hvad jeg kan gå til. Plantebytning måske? Haha

Jeg skal enten til Holbæk, Ringsted eller Roskilde.

Anmeld

7. marts 2010

JustAnotherName

steph0804 skriver:

Hvor ser han bare dejlig ud! 

Anmeld

7. marts 2010

steph0804

Zette skriver:

med under 1000 indbyggere i min lille landsby er det nok begrænset hvad jeg kan gå til. Plantebytning måske? Haha

Jeg skal enten til Holbæk, Ringsted eller Roskilde.

ja okay det kan jeg godt se at der begrænser mulighederne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.