Her har vi aldrig haft skoldkopper i huset før, så vi er noget uerfarne på det område. Dog er der ingen tvivl om, at Signe har skoldkopper, for de myldrer simpelthen frem over det hele. Nanna er også lige begyndt at få nogen, og så venter vi bare på Sebastian.
Hvad gør man? Hvad er jeres erfaring med, hvor lang tid det tager? Hvornår er det, de må komme tilbage i dp/bh? Kan vi gøre noget mod kløen? Signe er begyndt at klage over, det gør ondt og kradser. Især er hendes tissekone helt overfyldt - det må bare være så ubehageligt/smertefyldt.
En anden ting er så blærebetændelse. Det har jeg lige fået bekræftet, men har aldrig haft det før. Jeg er dog glad for, jeg fik det testet, for jeg har nok haft det et par uger. Plejer det at gå væk vha. behandling? Kan det være farligt for graviditeten? Er der andet man kan gøre end medicin - jeg tænker på, om man fx skal drikke ekstra med vand (synes jeg at have hørt) osv.?
Line - der er spændt på, hvilke gener der forsvinder med blærebetændelsen, eller det bare er en lille prik over i'et...
Anmeld