Barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

679 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. marts 2010

Kløver

Ja nu havde vi ellers kigget emmaljunga men har fundet denne vildt smarte vogn, som er rigtig praktisk

nogle der har erfaringer med den

http://www.basson.dk/index.php?vertikalmenu=barnevogne&indhold=barnevogneforside

Det er den barnevogn som hedder Basson grande classic

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

Kløver

ingen der har erfaring med basson barnevogn ??

Anmeld

13. marts 2010

mariamiss6

har ikke erfaring men den så kan ikke svare. men jeg synes der ståt ufatteligt lidt om den på den side du linker til.... der må da være et sted med fler facts???

Anmeld

13. marts 2010

smokin

Maja84 skriver:

ingen der har erfaring med basson barnevogn ??

Jeg har hørt de falder fra hinanden bare man tænker på at puste til dem, men har ikke nogen erfaring med dem selv. Jeg har købt en lækker combivogn fra emmaljunga - men det er jo også en væsentlig prisforskel på de to barnevogne, så det er ret svært at lave sammenligning på disse to. 

Anmeld

13. marts 2010

Kløver

mariamiss6 skriver:

har ikke erfaring men den så kan ikke svare. men jeg synes der ståt ufatteligt lidt om den på den side du linker til.... der må da være et sted med fler facts???

Synes nu ellers der står en del, men man skal jo også gå ind under selve barnevognene og klikke på basson grande classic, og så nede i menuen klikke på en tilfældig barnevogn, man kan se dem i forskellige farver og så kommer info

Men man kan også se her, under ønskebørns katalog

direkte link :

http://www.swiflet.com/SEO/onskeborn/4/1/

Kig øverst side 16

ang pris kiggede vi på en emmaljunga barnevogn og så den her basson grande classic, og emmaljunga kostede inkl alt ca 6000 kr hvor basson faktisk koster alt inkl ca 6150(tilbud der køres på tilbehør lige for tiden, normalpris ca 6950 alt inkl)

Så fandt ud af basson var en smule på tilbuddet fra emmaljunga, så synes de to ligger tæt i prisklasse, ud fra det vi har kigget på, men kan godt se man godt kan få emmaljunga som ligger dyrere i prisklasse, men håbede jo lidt at man kunne undgå at komme for langt over de 6000, men håber da selvfølgelig ikke de falder sammen, ville jo være ret skidt Synes jo netop den virkede smart og rigtig praktisk også med easy click systemet når man skal have barnevognskasetten af og på (kan ses på deres hjemmeside, fra start indlægget)

Anmeld

13. marts 2010

sbs78

Jeg har en Basson grande, og vi er bare så glade for den. Der har aldrig været nogen problemer med den. Det er en dejlig stor vogn. Så jeg kan klart anbefale den.

Anmeld

13. marts 2010

Lone Jakobsen

vi har en basson balder. havde ellers svoret at jeg ikke ville ha en basson. pga. en uheldig klapvogn jeg købte til min ældste (10 år siden) men jeg er bare vild med min vogn, og den lever fuldt op til mine forventninger.

Anmeld

13. marts 2010

Cecilie1988

Der hvor jeg var i huset havde de en Basson.

Den var nok 6 år gammel og det var 3. barn den blev brugt til.

Det var en virkelig god barnevogn. Stadig som ny selvom den var brugt rigtig meget.

Ikke dingel eller nogle problemer.

Anmeld

13. marts 2010

Kløver

Dejligt at høre så mange har gode erfaringer med basson, synes jo både den ser lækker og god ud, men også yderst praktisk med mange praktiske egenskaber

Ender jo nok med det bliver sådan en vi vælger når tiden kommer dertil

tak for svarene

Anmeld

17. marts 2010

hiili

Vi havde engang en basson duovogn, den var udemærket, men var noget slidt efter en 1½ års tid, men den blev altså også brugt rigtig meget.  

Men jeg kunne nu godt finde på at købe en basson mere, næste gang..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.