Der var ikke liv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

596 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. marts 2010

Joanna

Jeg har været i scanning for at bestemme termin. Jeg har ikke blødt og ikke haft ondt, så jeg var helt uforberedt. Der var ikke hjerteaktivitet i fostret, og det var cirka to uger "for lille" i forhold til mine tidlige blodprøver, og hvor langt, jeg burde være henne. Væksten er standset for nogle uger siden, og den lille spire er gået til.

Jeg skal have lagt noget medicin op på mandag, der skal få mig til at bløde det ud. Gynækologen sagde, at det giver langt færre risici for komplikationer end en udskrabning. 

Jeg ønsker Jer held og lykke videre frem, og trækker mig selvfølgelig ud af gruppen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2010

FrkLarsen

Er godt nok i 3 kvartalsgruppe men ville lige give dig et kæmpe .

Anmeld

6. marts 2010

Assi

Jeg er virkelig ked af det på jeres vegne. Kæmpe knus herfra!

Anmeld

7. marts 2010

gravida

Jeg føler virklig med dig Joanna, og sender dig også et kæmpe knus herfra

Jeg skal selv til en ekstra scanning i morgen, fordi jeg har pletblødt, så din situation, er den jeg selv frygter.

Held og lykke til dig fremover også .

Anmeld

7. marts 2010

Louisesam

Det var trist at høre, men det sker jo desværre rimelig ofte  Held & lykke fremover!

Anmeld

7. marts 2010

Louisesam

gravida skriver:

Jeg føler virklig med dig Joanna, og sender dig også et kæmpe knus herfra

Jeg skal selv til en ekstra scanning i morgen, fordi jeg har pletblødt, så din situation, er den jeg selv frygter.

Held og lykke til dig fremover også .

Og held & lykke til dig, krydser fingre for at det bare er nogle små pletblødninger pga. de sårbare slimhinder!

Anmeld

8. marts 2010

NoName

Joanna skriver:

Jeg har været i scanning for at bestemme termin. Jeg har ikke blødt og ikke haft ondt, så jeg var helt uforberedt. Der var ikke hjerteaktivitet i fostret, og det var cirka to uger "for lille" i forhold til mine tidlige blodprøver, og hvor langt, jeg burde være henne. Væksten er standset for nogle uger siden, og den lille spire er gået til.

Jeg skal have lagt noget medicin op på mandag, der skal få mig til at bløde det ud. Gynækologen sagde, at det giver langt færre risici for komplikationer end en udskrabning. 

Jeg ønsker Jer held og lykke videre frem, og trækker mig selvfølgelig ud af gruppen. 

Jeg er godt nok også i 3. kvarkals gruppen, men ville lige give dig en kæmpe krammer... Hvor er det uretfærdigt.

Jeg ønsker dig alt det bedste i tiden fremover.

Anmeld

8. marts 2010

gravida

Louisesam skriver:

Og held & lykke til dig, krydser fingre for at det bare er nogle små pletblødninger pga. de sårbare slimhinder!

Tak for det

Scanningen i dag sagde at der var liv og jeg kunne se hjertet blinke på skærmen, MEN der er for lidt fostervand og fostret var mindre end min egen udregning på 9+1 uger, jeg skal derfor til en ny scanning i morgen på hospitalet. Så er stadig ikke udenfor fare. Er det nogen der kender til resultatet af for lidt fostervand, så tidligt i graviditeten?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.