Min skønne søn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. marts 2010

Grynt

Syntes lige jeg vil prale lidt af min skønne søn. Han er jordens sødeste, dygtigste og lækreste søn en mor kunne have. Jeg er bare SÅ stolt af ham. Uanset hvor han går får jeg at, vide jeg har en dejlig dreng. Igår havde han inviteret os med til fest på hans skole, hvor der skulle være revy, spisning, danses lancier (staves?) og derefter disko.

De 2 billeder er af ham og hans kæreste, som forøvrigt også er en helt igennem fantastisk skøn tøs.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2010

birgittemarie

Wauw, hvor er de et flot par. Jeg fatter stadig ikke, hvordan du kan have sådan et par voksne børn, som ham og din datter...

Tillykke med ham og jeg kan godt forstå, du er stolt.

Knus Birgitte

Anmeld

6. marts 2010

Lulle25

Ja han er da en rigig hottie og hans kæreste er også bare flot. Kan godt forstå du er stolt knus Louise

Anmeld

6. marts 2010

Muffinmus

uhh, hvor ser de søde UNGE og forelskede ud

Gid man selv var lidt ynge...host host.

Og hvor fedt du har en super dejlig søn du er skide stolt over

Anmeld

6. marts 2010

Lene76

Syntes han ligner sin mor meget ku se på fb at du osse lige fik en dans...... det er osse vildt skægt.

går han på hf el???? jeg har osse gået på Viby... uha uha nogle vilde fester vi havde......

Anmeld

6. marts 2010

BK

Jo det kan du godt tillade dig at være stolt af, ham har dig og din mand fået rørt rigtigt godt sammen...

Og de er nu et rigtigt kønt par de to...

Anmeld

7. marts 2010

Loggidut

oj, Grynt...hvor er de bare kønne sammen, og hvor han ligner dig...

Ham kan du vist godt være stolt af!

Jeg elsker altså også bare når andre melder tilbage at det er et behageligt "voksent" barn man har...for det betyder man ihvertfald ikke har fejlet lige på det plan...

Anmeld

7. marts 2010

Nadi

birgittemarie skriver:

Wauw, hvor er de et flot par. Jeg fatter stadig ikke, hvordan du kan have sådan et par voksne børn, som ham og din datter...

Tillykke med ham og jeg kan godt forstå, du er stolt.

Knus Birgitte

Nøjagtig det samme jeg ville have sagt, og du siger det så godt BM så jeg tyv-stjæler lige dine ord

Anmeld

8. marts 2010

Grynt

1000 tak alle sammen   

Anmeld

8. marts 2010

Millebasse

Dejligt billede og skønt med en supersøn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.