Stillinger ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.433 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. marts 2010

Anonym trådstarter

Min kæreste vil gerne prøve en masse "nye" stillinger , men det er som om , at hans pik er for kort

Jeg ved ikke rigtigt hvordan jeg skal få snoet mig ud af det , da han i forvejen synes at den er for lille ;o

.. Nogle der kan hjælpe mig ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2010

LouiseNielsen

Hejsa

Må jeg spørge om længden på hans? For der skal noget til før den er for kort... Tit er det bare lige at enden du eller ham for jer snoet lidt til den ene eller den anden side også går det....

Anmeld

6. marts 2010

Anonym trådstarter

Jamen altså .. Jeg har ikke målt den xD

Men han er uden tvivl den mindste jeg har haft ..

- Godt det ikke kun er sex det kommer an på

Anmeld

6. marts 2010

Low

Man kan få en pik pumpe. Den skulle suge eller et eller andet underligt. Altså gøre den længer for et stk tid.

Jeg har ikke selv haft sådan en i mit sex liv, så jeg kan ikke fortælle så meget om hvordan det forgår

Anmeld

6. marts 2010

LouiseNielsen

Sex er en meget meget vigtig ting i ens parforhold, men heldigvis ikke det mest vigtige.... Og uanset str på dillertjavsen så kan man heldigvis dyrke sex på enden den ene eller den anden måde, i må bare prøve jer frem.... Husk at ros ham når han gør noget virkelig godt for dig i sengen, det vil give ham selvtillid, og mere mod på at prøve noget nyt selvom det i første omgang kan virke besværligt.....

Held og lykke med det...

Anmeld

6. marts 2010

LouiseNielsen

Low skriver:

Man kan få en pik pumpe. Den skulle suge eller et eller andet underligt. Altså gøre den længer for et stk tid.

Jeg har ikke selv haft sådan en i mit sex liv, så jeg kan ikke fortælle så meget om hvordan det forgår

Det kan man få ja, men ærligt.... De er spild af penge, de virker langt fra efter hensigten, og giver ofte bare endnu mere dårlig selvværd.....

Anmeld

6. marts 2010

Anonym trådstarter

Jeg har godt overvejet en pumpe .. Men jeg synes bare det siger "du er ikke stor nok" .. Der er jo ingen grund til at ødelægge den smule selvtillid han har (;

Anmeld

6. marts 2010

CarinaSB

der er nogle stillinger hvor den kan føles større end den er .. :) Jeg kan ikk lige huske hva for nogle det er .. men i må da prøve jer frem .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.