Min sorte sorte samvittighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

275 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. marts 2010

linemus

Op kl.5.30, hele dagen på job, hjem og lave mad, putte unger, ordne fornuftige ting til dagen imorgen, falde om i sofaen kl.20.30 for at slappe af med manden, stereo-snorkning kl.21.30. Repeat ad lib.

Så er der altså ikke meget tid til overs til at holde styr på, hvad der sker i jeres liv, godt som skidt, ligemeget hvor gerne jeg ville det. Så undskyld, når jeg ikke får sagt tillykke eller nåhr eller kram osv.

Dog bliver jeg nødt til at have dette ud af verden:

BM: KÆMPE STORT TILLYKKE med fødselsdagen d.23.!!!! Jeg håber, du havde en skøn dag med hele familien, og at alt går godt i jeres lille familie.

Nadia, Millebasse og Mary! DE STØRSTE TILLYKKER med jeres nye babyer! Jeg håber, alt er gået godt, og de/I trives i bedste velgående.

Nu har jeg nok glemt nogen... Et tillykke med fødselsdagen til Betinna også?

Håber jeg får mere tid, når den står på barsel, men der er jo stadig hus og 3 børn, som trænger til opmærksomhed. Fx råber de på morgenmad nu, så måske sku' jeg lettere den brede...

Knus Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2010

birgittemarie

Kæreste Line dog! INGEN grund til sort samvittighed og tusind tak for tillykket!

Jeg tror ikke, at nogen kan være i tvivl om, at det ikke er den gode vilje, der mangler, når det kommer til dig. Jeg er imponeret over, at du overhovedet stadig lever med tre børn, arbejde og graviditet.

Men du er bestemt savnet! Og jeg er sikker på, du nok skal få mere tid til både dig selv og computeren på et eller andet tidspunkt igen.

Stort knus fra Birgitte, der heller ikke kan finde særlig meget comp.tid - bortset fra i denne uge, hvor jeg har ligget syg på fifaen i et par dage - og jeg har endda kun to børn og barsel.

Anmeld

7. marts 2010

Nadi

Line du er simpelthen så sej! Du styrer bare det hele, med tre børn og en på vej, mand og karriere, hvis du OGSÅ oven i alt det kunne følge med herinde ville jeg jo næsten tro du havde superkræfter!!

Frida og jeg har det rigtig godt, tak  Hun tager meget af min fritid, som jeg rigtig gerne ville bruge herinde. Så jeg er heller ikke helt opdateret.

Knus Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.