Jeg er alene med 2 børn på 4 og 6 år, de har bopælsadresse hos mig, der er ingen samværs ordning med statsamtet, dog kommer han og ser børnene, når det passer ind og vi ikke skal noget.
Der kan til tider gå længe imellem at han ringer, og da jeg ikke gider sidde hjemme hele tiden, er vi ude i weekenderne, besøger venner og famile, er i svømmehallen og andre ting.
Vi har fælles forældre myndighed.
Har der været arrangement i børnehaven har jeg før ringet til ham og hørt om han ville med, når det var et eller andet i børnehaven, men 2 gange har han sagt at han kommer, og har så brændt mig/os af, hvilket jeg var godt træt af, så jeg er begyndt at skrive en sms om det og det arrangement, også var det op til ham at tilmelde sig til børnehaven hvis han kom.
Jeg har et hold venner (mand og kone), hvor manden har opbevaret noget hash for en anden en, og været varetægtsfængslet i 14 dage men er nu løsladt, og da jeg er meget nære veninde med konen og vores børn er jævnaldrende er vi meget sammen hos dem og omvendt.
Nu siger faderen til mine børn at han ikke vil have børnene er med på besøg hos disse venner, hvor jeg har sagt at han ikke kan bestemme hvem jeg/vi skal omgåes eller om de må komme i mit/vores hjem.
Jeg sagde at jeg ville maile til statsamtet for at hører mine rettigheder og hvad jeg må og ikke må, han siger så at det vil jeg komme til at fortryde, da han får ret.
Nu der det så jeg spørger, kan han bestemme hvem vi skal besøge eller have besøg af, når jeg har børnene?
Jeg sagde også at jeg kunne hellere ikke bestemme når han en sjældent gang havde dem, hvad de så laver, hvor og med hvem.
Det skal lige siges at jeg ALDRIG ALDRIG ALDRIG har nægte han at have børnene, men han har altid haft travlt med at arbejde og hjælpe andre, derfor har jeg og børn altid været meget selv.
Han har ingen job, bor midlertidigt hos en bekendt, der har det dårligt, adresse et andet sted, kommunen har lukket for hans kontanthjælp.
Hvad mener I?
Tak fordi du læste med.
Ano-mor til 2.
Anmeld