Min mand er forsikringsmand og de dækker ikke huse med fladt tag eller stråtag - det bliver i hvert fald en dyr fornøjelse - så hav det i mente!
DU kan altid gå på www.boliga.dk og tjekke førpriser, hvor længe huset har været på markedet og hvor meget det er faldet i løbet af den tid eller om de har sat prisen op (det hænder dog ikke så tit)
Jeg ved ikke hvordan prisniveauet er i nykøbing, men omkring en mio. er nok rimeligt. Jeg selv bor i Virum, nordsjælland, vi købte et dødsbo, arkitetkttegnet rækkehus til 2,5 vi pruttede dem ned fra 3,15 og der var det næsten i forvejen faldet fra 4 mio.
Så ja lige det prismæssige tør jeg ikke sige, men her er det i hvert fald ok høje priser - lidt for meget af det gode nogle gange.
Umiddelbart er vejen rigtig fornuftig. Her har vi 4 værelser, hvilket er super og vi kan ikke undvære dem. Så jo flere værelser jo bedre, i skal nok få dem brugt, nu venter vi også nr. 2 så det var heldigt at vi valgte 4 værelser (men min familie er fra århus så har egentlig hele tiden gerne ville have et gæsteværelse).
Jeg ville ønske vi havde bryggers - det har vi desværre ikke. Det bliver i rigtig glade for med børn.
Men generelt ting som man skal være obs. på (er selv førstegangskøber og har jo fundet ud af en lille smule på de næsten 2 år vi har boet her).
Tjek:
Tagkvaliteten
Vinduer
Varmekilden (vi har fjernvarme og det er ekstremt dyrt)
Mhs energiudslip, da det er de dyre poster når de skal udskiftes.
og hvis man er til sol - så skal haven ligge - syd/øst vendt 
Håber det kan bruges 
Rigtig god weekend til jer alle...
Anmeld