måske vores nye hus!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2010

BinaMor

jeg er godt nok vild med haven og havestuen. i det hele taget hyggeligt hus hvis man er til parcelhuse!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2010

XXSS

Min mand er forsikringsmand og de dækker ikke huse med fladt tag eller stråtag - det bliver i hvert fald en dyr fornøjelse - så hav det i mente!

DU kan altid gå på www.boliga.dk  og tjekke førpriser, hvor længe huset har været på markedet og hvor meget det er faldet i løbet af den tid eller om de har sat prisen op (det hænder dog ikke så tit)

Jeg ved ikke hvordan prisniveauet er i nykøbing, men omkring en mio. er nok rimeligt. Jeg selv bor i Virum, nordsjælland, vi købte et dødsbo, arkitetkttegnet rækkehus til 2,5 vi pruttede dem ned fra 3,15 og der var det næsten i forvejen faldet fra 4 mio.

Så ja lige det prismæssige tør jeg ikke sige, men her er det i hvert fald ok høje priser - lidt for meget af det gode nogle gange.

Umiddelbart er vejen rigtig fornuftig. Her har vi 4 værelser, hvilket er super og vi kan ikke undvære dem. Så jo flere værelser jo bedre, i skal nok få dem brugt, nu venter vi også nr. 2 så det var heldigt at vi valgte 4 værelser (men min familie er fra århus så har egentlig hele tiden gerne ville have et gæsteværelse).

Jeg ville ønske vi havde bryggers - det har vi desværre ikke. Det bliver i rigtig glade for med børn.

Men generelt ting som man skal være obs. på (er selv førstegangskøber og har jo fundet ud af en lille smule på de næsten 2 år vi har boet her).

Tjek:

Tagkvaliteten

Vinduer

Varmekilden (vi har fjernvarme og det er ekstremt dyrt)

Mhs energiudslip, da det er de dyre poster når de skal udskiftes.

og hvis man er til sol - så skal haven ligge - syd/øst vendt 

Håber det kan bruges

Rigtig god weekend til jer alle...

Anmeld

6. marts 2010

Laulund87

Hej

Vi har hus med næsten fladt tag og der hører en del besvær med desværre..når det har sneet meget skal det fjernes, min en gang om året skal der fjernes mos fra det osv.

Men det er selvfølgelig noget man kan leve med, synes bare i skal tage det med i jeres overvejelser

Anmeld

6. marts 2010

MariaJ

Jeg synes det ser rigtig lækkert ud. Især haven og udeområderne, men virker også som gode rum, og det må være enormt dejligt med bryggers. Jeg havde ikke lige tænkt på det med det flade tag, da jeg så billederne, og har heller ingen erfaring med det. Umiddelbart et hus jeg godt kunne blive fristet af.

Anmeld

6. marts 2010

Sofia

Er vild med stilen og stemningen i køkkenet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.