Altså, ja som I ved så har jeg jo ikke snakket Tue længe og har jo sendt brevet til hans mor, har stadig ikke hørt noget, men så for to lørdage siden ringer min telefon kl. 6.25 ca... altså lang tid før vi står op, ser at det er Tues nummer, havde egentlig slettet det, men kan godt huske det.. nå men jeg tager telefonen og siger noget med hallo, og så ligger han på..
nå men jeg skriver så hurtigt tilbage, skriver bare hans navn og ja så ringer han igen 5 min efter, og da han stadig ikke har sagt noget efter 5-10 min, så lægger jeg på.. havde så egentlig besluttet mig for at jeg ikke ville kontakte ham, men så sidste weekend drak jeg mig alt for stiv med en veninde, og ja valgte så at skrive til ham kl 4.30 og spørger om han er vågen, falder så i søvn i en lille halv time, men kan så se at han har skrevet, "ja da
" (en smiley vi brugte når vi var over i de mere frække sms i sin tid) nå skrev så at jeg var stiv, men egentlig bare ville høre hvad han ville.. nå men valgte så næste dag at skrive at jeg bare ville høre om han var okey..
Nu sidder jeg så en uge efter og har stadig ikke hørt fra ham, hold kæft hvor er det træls, var endelig ved at være over ham og så bliver jeg halet ind igen.. kan normal godt styre mig, men når jeg er stiv, så styrer mit id altså... er bare så træt at det.. drømmer om ham og tænker alt for meget på ham og hvad han ville.. altså vil bare gerne videre.. 
Knuz en meget frustreret Jane
Anmeld