(marts) Forårsjakke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.044 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. marts 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hej tøser

Jeg har lige købt denne forårsjakke til Lina. Den er bare så SØD og kostede kun 199 kr. i Name It.

Kh.

Katja

MINI Mello jakke i lilla og lys æblegrøn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

N&J

MoarHvidovre skriver:

Hej tøser

Jeg har lige købt denne forårsjakke til Lina. Den er bare så SØD og kostede kun 199 kr. i Name It.

Kh.

Katja

hvor købte du den henne?? Går og leder efter en forårsjakke til Nikita, men vil gerne prøve den da hun jo er en lille basse.. 

Anmeld

5. marts 2010

MoarHvidovre

NikitasMoar skriver:

hvor købte du den henne?? Går og leder efter en forårsjakke til Nikita, men vil gerne prøve den da hun jo er en lille basse.. 

Jeg købte den i Name It på Fields. De havde den også i andre mønstre. De var så søde allesammen og jeg havde svært ved, at bestemme mig  Så synes jeg også, at det var billigt. De havde generelt meget lækkert tøj - som er særlig dyrt

Anmeld

5. marts 2010

N&J

MoarHvidovre skriver:

Jeg købte den i Name It på Fields. De havde den også i andre mønstre. De var så søde allesammen og jeg havde svært ved, at bestemme mig  Så synes jeg også, at det var billigt. De havde generelt meget lækkert tøj - som er særlig dyrt

Ja så er det lidt ærgerligt at jeg er flyttet fra kbh.. 

Anmeld

5. marts 2010

MoarHvidovre

NikitasMoar skriver:

Ja så er det lidt ærgerligt at jeg er flyttet fra kbh.. 

Der ligger flere Name It forreninger i jylland, men ikke i din by - men måske i en af de nærliggende byer? Jeg er ikke den store geografi-haj, så jeg kan ikke lige se om der skulle være en forrening i en af de nærliggende byer

Ellers kan du jo købe over nettet og hvis du køber for min. 500 kr. er fragten gratis. Jeg købte jakken i et nr. større end hun bruger i bluser - str. 92 og den passer fint selvom den er lidt for stor

Anmeld

5. marts 2010

N&J

MoarHvidovre skriver:

Der ligger flere Name It forreninger i jylland, men ikke i din by - men måske i en af de nærliggende byer? Jeg er ikke den store geografi-haj, så jeg kan ikke lige se om der skulle være en forrening i en af de nærliggende byer

Ellers kan du jo købe over nettet og hvis du køber for min. 500 kr. er fragten gratis. Jeg købte jakken i et nr. større end hun bruger i bluser - str. 92 og den passer fint selvom den er lidt for stor

Gør jeg også med jakker, der ligger en rød/hvid og en ønskebørn, de fører ihvertfald begge mærket.. 

Anmeld

6. marts 2010

Misjelle

MoarHvidovre skriver:

Hej tøser

Kh.

Katja

Ej hvor er den bare fin... jeg er slet ikke noget så langt endnu med forårstøjet

Synes name it har nogle rigtig fine og lækre ting til piger, men synes dog at udvalget til drenge er ret tamt, men sådan er det generelt mange steder
I og for sig er det nok meget godt, hvis jeg havde en pige, ville jeg nok shoppe mig fattig hehe

Anmeld

6. marts 2010

MoarHvidovre

Misjelle skriver:

Ej hvor er den bare fin... jeg er slet ikke noget så langt endnu med forårstøjet

Synes name it har nogle rigtig fine og lækre ting til piger, men synes dog at udvalget til drenge er ret tamt, men sådan er det generelt mange steder
I og for sig er det nok meget godt, hvis jeg havde en pige, ville jeg nok shoppe mig fattig hehe

Jeg købte den også kun fordi, at jeg var på Fields den anden dag og tilfældigt så den og forelskede mig i den  Ja, jeg synes også, at drengetøjet kan være lidt kedeligt

Anmeld

6. marts 2010

Muffinmus

Den ser sørme også rigtig frisk ud ifarverne:-) har ikke set dem i vores butik, men de har dem sikkert eller også får de dem da sikkert snart.

Har købt en brugt Miniature anorak til hende og en fin rød lego jakke. Synes begge er søde på hver deres måde.

Anmeld

7. marts 2010

Diana...

EJ hvor er den bare fin jeg vil havde en pige os med alt det fine tøj griner.

Lucas fik os en i fødseldags gave af sin onkel ligner samme model bare til drenge den er blå med grønne og hvide striber.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.