Kan man mærke en kommende abort før man har testet positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.497 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. marts 2010

mortil4dejligepiger

Hej.

Jeg er så usikker på min krop efter jeg aborterede i starten af januar. Jeg har haft 3 helt normale og gode graviditeter og det var så nr. 4 der endte med en spontan abort

Jeg har haft min mens. en gang efter aborten og ved nu, hvor min ægløsning ligger. Det var omkring mandag i denne uge, og vi har været meget aktive .

Men nu er det så min usikkerhed kommer frem. Fordi fra og med onsdag har jeg haft en slags spænding i underlivet. Det er ikke så meget det - men mere det, at jeg synes det trækker lidt om i lænden. Og det var præcis da abort-smerterne gik i lænden, at jeg var sikker på, det var en abort.

Hjælp - er der nogen, som har erfaringer med noget lignende?? Er det en graviditet som snart ender i en abort? Eller er det ingenting?

Hilsen T

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

businesstigger

Kan desværre ikke hjælpe med det rent praktiske men syntes lige du sku have et

Anmeld

9. marts 2010

Karo

mortil3dejligepiger skriver:

Hej.

Jeg er så usikker på min krop efter jeg aborterede i starten af januar. Jeg har haft 3 helt normale og gode graviditeter og det var så nr. 4 der endte med en spontan abort

Jeg har haft min mens. en gang efter aborten og ved nu, hvor min ægløsning ligger. Det var omkring mandag i denne uge, og vi har været meget aktive .

Men nu er det så min usikkerhed kommer frem. Fordi fra og med onsdag har jeg haft en slags spænding i underlivet. Det er ikke så meget det - men mere det, at jeg synes det trækker lidt om i lænden. Og det var præcis da abort-smerterne gik i lænden, at jeg var sikker på, det var en abort.

Hjælp - er der nogen, som har erfaringer med noget lignende?? Er det en graviditet som snart ender i en abort? Eller er det ingenting?

Hilsen T

Jeg havde en spontan abort i uge 7, og her havde jeg ingen smerter eller andre tegn på at der var noget ivejen før jeg aborterede.

Tilgængæld havde jeg en masse muren i underlivet da jeg blev gravid med min søn og ham holdt jeg på alle 9 måneder.

Anmeld

12. marts 2010

mortil4dejligepiger

Tusind tak for Jeres svar! Karo, var det allerede før du testede positiv, at du havde murren?

Jeg skal have mens mandag, men jeg troede faktisk den ville komme allerede i går. Har haft så mange helt tydelige mens.smerter hele dagen i går og også i dag. Men jeg bløder endnu ikke. Dog er jeg bare så sikker på, at den kommer. I går (som jo var 4 dage før jeg har testdag)  tog jeg en test, fordi jeg undrede mig over, hvorfor mens ikke bare kom, når nu jeg kan mærke den er på vej. Og testen var bragende negativ.

Så mens. må da komme i morgen med alle de mens.smerter. Øv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.