Er det min menstruation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

960 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. marts 2010

Sissel

Jeg fødte for 4 1/2 måned siden, og de sidste 3 ugers tid har der en gang i mellem været en smule brunt udflåd i trusserne, med nogle dages mellemrum. I dag var der en smule mere og det var lyserødt. Er det min menstruation? Eller hva er det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2010

Sissel

Virkelig slet ingen bud?

Anmeld

7. marts 2010

Halbschön

Sissel skriver:

Jeg fødte for 4 1/2 måned siden, og de sidste 3 ugers tid har der en gang i mellem været en smule brunt udflåd i trusserne, med nogle dages mellemrum. I dag var der en smule mere og det var lyserødt. Er det min menstruation? Eller hva er det..

Hej

Det kunne det sagtens være, sådan har det også været ved mig... Har du haft din første mens? Jeg havde min ca. 1md efter fødsel. Og så har jeg ventet på den næste lige siden, så jeg kunne starte på p-piller igen... HAvde så lidt her for tre uger siden, men slet ikke som mens var før graviditet...

Tror ikke helt at underlivet er "normalt" igen, og har hørt at der kan gå længe, før den blir det igen.. Ammer du stadig lille Sasha?

Knus

Anmeld

7. marts 2010

XXSS

Hej med dig  Jeg blødte også lidt on and off efter... Men min menstruation kom egentlig ret hurtig igen, og det havde den normale røde farve.

Jeg tror ikke at du er i tvivl når det kommer. Det kan bare være kroppen der er ved at komme på rette køl igen .

Tanja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.