MD skanning i uge 17+6......??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.155 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. marts 2010

Faith

Jeg skal til MD skanning på fredag og er på det tidspunkt kun 17+6.

Har spekuleret lidt over om jeg overhovedet er langt nok henne til at få en fyldestgørende skanning....

Nogen som ved noget om det??

Mia (16+6)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

oo

altså i alle mine bøger og papirer fra lægen står der, at MD scanningen skal finde sted mellem 15. og 18. graviditetsuge og du er jo i 18. uge, så jeg skulle da mene du kan scannes helt fint

Anmeld

5. marts 2010

Low

I mine bøger står der i uge 18 - 20. Selv fik jeg den da jeg var 20+0, det vil sige uge 21

Anmeld

5. marts 2010

Faith

Tjuhl skriver:

altså i alle mine bøger og papirer fra lægen står der, at MD scanningen skal finde sted mellem 15. og 18. graviditetsuge og du er jo i 18. uge, så jeg skulle da mene du kan scannes helt fint

Hvis der står i dine papirer fra lægen at den kan laves mellem 15 og 20 så må det jo være fordi det passer.

Anmeld

5. marts 2010

oo

smillaluna skriver:

Hvis der står i dine papirer fra lægen at den kan laves mellem 15 og 20 så må det jo være fordi det passer.

jae...eller, jeg satser i hvert fald stærkt på, at de pamfletter jeg har fået hos lægen har korrekt information i dem har du ikke fået en kæmpe stak da du var til første lægeundersøgelse??

Anmeld

5. marts 2010

Faith

Tjuhl skriver:

jae...eller, jeg satser i hvert fald stærkt på, at de pamfletter jeg har fået hos lægen har korrekt information i dem har du ikke fået en kæmpe stak da du var til første lægeundersøgelse??

Ikke rigtig.... Har kun fået et stykke papir hvorpå der står hvilke uger man skal til de forskellige skanninger. Der står at MD ligger mellem 18-20 uge, men der må jo være en grund til at jeg har fået en tid allerede i 17+6. De skanner vel ikke hvis der ingen grund er til det....

Anmeld

5. marts 2010

oo

smillaluna skriver:

Ikke rigtig.... Har kun fået et stykke papir hvorpå der står hvilke uger man skal til de forskellige skanninger. Der står at MD ligger mellem 18-20 uge, men der må jo være en grund til at jeg har fået en tid allerede i 17+6. De skanner vel ikke hvis der ingen grund er til det....

aj...nu blir jeg helt i tvivl om det er mig der husker forkert

nej, de ville jo nok ikke give dig en tid hvis de ikke mente de kunne se noget. men hvis nu de ikke kan det, så får du vel en ny tid?

Anmeld

5. marts 2010

Faith

Tjuhl skriver:

aj...nu blir jeg helt i tvivl om det er mig der husker forkert

nej, de ville jo nok ikke give dig en tid hvis de ikke mente de kunne se noget. men hvis nu de ikke kan det, så får du vel en ny tid?

Ja så bliver jeg vel bare skannet 2 gange.... Det skal de ikke høre noget for.

Tror jeg spørger min jordemoder på torsdag når jeg alligevel skal tjekkes.

Anmeld

5. marts 2010

oo

smillaluna skriver:

Ja så bliver jeg vel bare skannet 2 gange.... Det skal de ikke høre noget for.

Tror jeg spørger min jordemoder på torsdag når jeg alligevel skal tjekkes.

god ide og nej en ekstra gratis scanning skal man ikke klage over

Anmeld

5. marts 2010

LinLin

smillaluna skriver:

17+6 er da også 18. uge... 18+0 starter 19. ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.