Til Trine Spanien

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

300 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. maj 2008

st

Hej med dig.

Var det dejligt at være hjemme i Dk et par dage?
Havde du et specielt ærinde, eller var det familien der skulle besøges?

Hvordan går det med shoppen?

st.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2008

3rollinger

Hej soede

Ja, det var som altid skoent at vaere i Danmark. Jeg var afsted med ungerne og det er saa dejlgit at se som de nyder at have et hus med have og rende ind og ud. Bare trist at jeg ikke kan tilbyde det i Spanien.

Jeg skulle til moede med VisitDenmark og havde derfor en god undskyldning for at lade mit firma betale min flyvetur. Var lidt spaendt paa at flyve med begge ungerne alene, men det gik over alt forventning og jeg synes de var rigtig soede. Hjemad sov de det meste af vejen saa det var ren luksus.

Mht shoppen saa traekker det lidt i langdrag da vi har fundet ud af at man ikke bare kan "oversaette" en hjemmeside. Der er forskellige behov og det er IT manden ved at tage hoejde for og det tager altsaa lidt laengere end forventet. Men jeg er stort set klar i min ende og venter bare paa det endelig startskud. Glaeder mig helt vildt.

Og ellers gaar det rigitg godt med Daniel. Han snakker rigtig meget og er god til at haevde sin ret, naar han ogsaa vil vaere med i loejerne. Saa siger han "A mi, a mi", som betyder noget i retning af "os" mig, "os" mig". Han er en rigtig charmetrold som elsker at faa folk til at grine.

Hvordan gaar det i jeres ende? Jeg kan forstaa at du har afleveret opgave. Det er vel superskoent? Holder du saa en velfortjene ferie? Hvordan gaar det med Madsen og hans tissetrold? Og dig og Jeppe? Jeg ved ikke om du har vaeret inde paa alle emnerne, har ikke fuldt 100% med paa det sidste.

Stort knus (H)
st

Anmeld

23. maj 2008

st

Kære st

Dejligt med en lille tur til Danmark og skønt at ungerne tog flyveturen i stiv arm.
Her går det fint. Opgaven er afleveret, og det har bare givet luft og godt humør.

Mads døjer lidt med børneeksem men ellers har han det fint. Han snakker på livet løs, og jeg synes jeg har svært ved at følge med. Han lærer nyt hver dag, og snakker efterhånden fint i sætninger. Han har ikke haft problemer med tissetrolden siden januar, så jeg tror det var det. Det ser ud til, at behandlingen dengang hjalp. Men nu skal jeg både til læge og hudlæge med ham pga eksemet. Det er virkelig voldsomt for tiden, og jeg er bange for det måske er mere end bare eksem. Det ser mystisk ud, så måske er der noget han ikke kan tåle. Nu ser vi. Han er heldigvis ikke generet af det. Klør ikke i det eller noget.

Mht Jeppe og mig, så synes jeg det går rigtig fint. Snakken jeg fortalt om, hjalp en del til at komme af med en masse dårlig stemning. Så siden har vi haft det godt. Jeppe har fået Harleyen ud at køre, vi har fået lavet en masse i haven og opgaven er ved at være slut. Jeg kan godt se nu, at opgaven har fyldt meget de sidste, og at den har været med til en til tider dårlig stemning.
Puha hvor har det været hårdt at sidde med den. Men den er afleveret, jeg kan intet gøre ved den. Jeg skal have læst op til min eksamen, men jeg tager mig lidt ferie, og nyder at få bugt med noget af alt det forsømte.

Hvor er det ærgeligt med butikken. Men det er godt der er kkloge folk på sagen, så skal den hjemmeside nok komme op at køre snart.

God weekend til jer.

Knus st.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.