Kære st
Dejligt med en lille tur til Danmark og skønt at ungerne tog flyveturen i stiv arm.
Her går det fint. Opgaven er afleveret, og det har bare givet luft og godt humør.
Mads døjer lidt med børneeksem men ellers har han det fint. Han snakker på livet løs, og jeg synes jeg har svært ved at følge med. Han lærer nyt hver dag, og snakker efterhånden fint i sætninger. Han har ikke haft problemer med tissetrolden siden januar, så jeg tror det var det. Det ser ud til, at behandlingen dengang hjalp. Men nu skal jeg både til læge og hudlæge med ham pga eksemet. Det er virkelig voldsomt for tiden, og jeg er bange for det måske er mere end bare eksem. Det ser mystisk ud, så måske er der noget han ikke kan tåle. Nu ser vi. Han er heldigvis ikke generet af det. Klør ikke i det eller noget.
Mht Jeppe og mig, så synes jeg det går rigtig fint. Snakken jeg fortalt om, hjalp en del til at komme af med en masse dårlig stemning. Så siden har vi haft det godt. Jeppe har fået Harleyen ud at køre, vi har fået lavet en masse i haven og opgaven er ved at være slut. Jeg kan godt se nu, at opgaven har fyldt meget de sidste, og at den har været med til en til tider dårlig stemning.
Puha hvor har det været hårdt at sidde med den. Men den er afleveret, jeg kan intet gøre ved den. Jeg skal have læst op til min eksamen, men jeg tager mig lidt ferie, og nyder at få bugt med noget af alt det forsømte.
Hvor er det ærgeligt med butikken. Men det er godt der er kkloge folk på sagen, så skal den hjemmeside nok komme op at køre snart.
God weekend til jer.
Knus st.
Anmeld