Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Uh .. det hele nærmere sig med hastige skridt Jeg glæder mig helt vild til at vores pige kommer.
Tænk hovedet står fast, det er jo et skridt på vejen. Jeg er sjovt nok ik så bange for fødslen mere som jeg var i starten. Det er spøjst hvad der sker med én under graviditeten både fysisk og psykisk.
Jeg føler mig efterhånden så klar til at føde og til at holde min pige i armen, får helt sug i maven ved tanken.
Hvordan har I andre det, nu hvor vores terminer begynder at nærme sig??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har det ligesom dig, jeg begynder også at vænne mig mere og mere til tanken om fødslen, får læst nogle bøger om emnet osv. Jeg glæder mig også bare til at få ham ud og kysse ham og holde ham tæt
Til gengæld begynder selve graviditeten at være tungere og jeg er begyndt at blive trættere ign, som i 1.trimester. Er dødtræt kl 22 og sover til 8-9 stykker hver morgen...
Knus og tillykke med at hovedet står fast - hvor længt er du henne nu?
Kh
Rosa
Ja kender godt den der vilde træthed..puha..men synes også jeg får svære ved at sove om natten selvom at jeg er træt, det er dælme træls. Men nok kroppens måde at vænne sig til, at man om ikke så lang tid skal op et par gange eller mere om natten
ja holde dem tæt .. det bliver bare dejligt!
Jeg er 35+3 idag, så det nærmer sig. Hvad med dig?
Forresten er bogen: "fødslen trin for trin" af Gitte decker, rigtig god. den kan anbefales.
Hej
Glæder mig os vildt meget til vores lille pige kommer tænker meget på fødsel, om jeg selv "går igang" eller om jeg bliver sat i gang og om kæresten når at komme med eller han er på arbejde og sådan...
bliver vist sat i gang 2 uger før termin ( det snakkede fødsels/Børnelægen om i sidste uge ) hvis jeg ikk selv har født inden..
Her har hovedet stået fast siden uge 33 (32+), og jeg render rundt med en Helveds masse plukveer sover næsten ikk fordi de niver meget engang imellem
Men eller er jeg bare udmattet hele tiden, kan ikk rigtigt spise noget igen, men jeg spiser da lidt - og så Drikker jeg Vand hele tiden..
Knus Lone - Som glæder sig enormt meget til hendes lille prinsesse kommer
Lone H. skriver: Hej Glæder mig os vildt meget til vores lille pige kommer tænker meget på fødsel, om jeg selv "går igang" eller om jeg bliver sat i gang og om kæresten når at komme med eller han er på arbejde og sådan... bliver vist sat i gang 2 uger før termin ( det snakkede fødsels/Børnelægen om i sidste uge ) hvis jeg ikk selv har født inden.. Her har hovedet stået fast siden uge 33 (32+), og jeg render rundt med en Helveds masse plukveer sover næsten ikk fordi de niver meget engang imellem Men eller er jeg bare udmattet hele tiden, kan ikk rigtigt spise noget igen, men jeg spiser da lidt - og så Drikker jeg Vand hele tiden.. Knus Lone - Som glæder sig enormt meget til hendes lille prinsesse kommer
Det bliver da godt nok spændende at se om du går igang selv eller du bliver sat igang Hvornår har du termin?
Puha det lyder ikke rart med alle de plukveer du har, så skal jeg ikke klage over ikke at have haft nogle endnu..eller i hvert fald ikke bid mærke i dem, hvis jeg skulle have haft en enkel eller to.
Gaia skriver: Det bliver da godt nok spændende at se om du går igang selv eller du bliver sat igang Hvornår har du termin? Puha det lyder ikke rart med alle de plukveer du har, så skal jeg ikke klage over ikke at have haft nogle endnu..eller i hvert fald ikke bid mærke i dem, hvis jeg skulle have haft en enkel eller to.
har jeg først den 13. april lægerne er sikre på jeg går igang snart, fordi jeg har været gået igang, og jeg bliver ved med at få plukveer der niver, men de er slet ikk på "Ve-styrke" mere, som de har været
Hehe Nej det må være rart har haft smertefulde plukveer siden uge 11, så har gået meget til læger, Jordemoder og sådan men det er ligegyldig når bare jeg får min prinsesse ud af det
Lone H. skriver: har jeg først den 13. april lægerne er sikre på jeg går igang snart, fordi jeg har været gået igang, og jeg bliver ved med at få plukveer der niver, men de er slet ikk på "Ve-styrke" mere, som de har været Hehe Nej det må være rart har haft smertefulde plukveer siden uge 11, så har gået meget til læger, Jordemoder og sådan men det er ligegyldig når bare jeg får min prinsesse ud af det
Det er nu spændende. Er du nervøs for fødslen? Det er jeg hvis jeg begynder at tænke for meget over det men synes det er en god nervøsitet, ikke som tidligere hvor jeg egentlig var lidt bange for det.
Det er godt nok tidligt med plukveer i uge 11. Kan godt forstå du har måtte gå meget til læge osv. Men som du selv siger alt det er jo lige meget så længe du får din prinsesse ud af det.
Gaia skriver: Det er nu spændende. Er du nervøs for fødslen? Det er jeg hvis jeg begynder at tænke for meget over det men synes det er en god nervøsitet, ikke som tidligere hvor jeg egentlig var lidt bange for det. Det er godt nok tidligt med plukveer i uge 11. Kan godt forstå du har måtte gå meget til læge osv. Men som du selv siger alt det er jo lige meget så længe du får din prinsesse ud af det.
Ja meget
ja er faktisk lidt nervøs for den, men det er mest de der ting som, når kæresten at kunne komme med ? ( han arbejder som taxa chauffør ) og om jeg sprækker i starten var jeg mega bange for at skulle føde, men det er lige så stille gået væk nu hvor det nærmer sig
Ja, men det har været pga en masse ting med min krop og sådan - Men ih glæder mig til hun kommer ud til os
Åhh det med at man føder før tid fordi man har været gået i gang, det skal du ikke lytte efter.... det har intet at sige!
Jeg gik i fødsl hvor jeg faktisk åbnede mig, men fik lagt stikpiller op for at stoppe det, og fik medicin for at modne Nicklas lunger, men gik alligevel 5 dage over tid da terminen endelig kom.... Trods RIGTIG mange slemme plukveer som bed, men aldrig blev til rigtige veer...
Skriver det ik for at være nedladende, men for at du ikke skal sætte næsen alt for højt op efter at føde før tid.....
LouiseLarsen skriver: Åhh det med at man føder før tid fordi man har været gået i gang, det skal du ikke lytte efter.... det har intet at sige! Jeg gik i fødsl hvor jeg faktisk åbnede mig, men fik lagt stikpiller op for at stoppe det, og fik medicin for at modne Nicklas lunger, men gik alligevel 5 dage over tid da terminen endelig kom.... Trods RIGTIG mange slemme plukveer som bed, men aldrig blev til rigtige veer... Skriver det ik for at være nedladende, men for at du ikke skal sætte næsen alt for højt op efter at føde før tid.....
Okay
Men Ja havde os fået af vide første gang jeg kom der ind og var åbnet og sådan og de stoppede det, at jeg ikk skulle regne med at føde for tidligt alligevel selvom jeg var åbnet lidt.. Jeg skulle bare passe på nogle bestemte ting da de kunne gøre så det gik i gang igen, og de ting har jeg holdt mig langt fra
- Jeg var på Fødegangen i fredags, fordi JM troede vandet var gået, fordi det havde sivet hele dagen, og fordi jeg havde veer med 4-5 mins interval, det var så ikk vandet der var gået heldivis, Men jeg havde ca 1 cm livmoder hals tilbage, så blev indlagt fordi de mente jeg ville kunne føde hen over natten, Hvilket jeg ikk gjorde.. Men De er meget sikre på at jeg selv føder snart, fordi jeg har veer hver dag :s men ellers bliver jeg sat i gang om 2-3 uger...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128