(marts) Skanning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

696 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. marts 2010

MoarViborg

Så har vi været til NF, og Mayas lillebror eller lillesøster var helt perfekt og fantastisk! .. og der var kun én  Har haft vildt meget kvalme, og synes maven er kommet temmelig hurtigt denne gang, OG jeg er selv enægget tvilling, så var faktisk begyndt at blive lidt nervøs for om der gemte sig to derinde! Ville jeg ikke liiige kunne overskue! Men FANTASTISK oplevelse at blive skannet igen! Jeg troede at vi ligesom ville "tage den på rutinen" denne gang - nu har vi jo prøvet det for ikke sååå længe siden med Maya, men det var mindst lige så stort denne gang! Og så fik 8 herlige billeder med hjem af det lille myr!

Glad og lettet Trine der nu er 12 + 3, og som har en Mayapige der er startet i vuggestue uden den mindste klynken eller protest!

Er livet ikke skønt ??!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

Diana...

Ej hvor er det fantastisk at høre. Jeg er bare så misundelig men det har jeg vidst os sagt til dig nogen gange efter hånden ha ha. 

Uhh det bliver bare så spændende var, Jeg GLÆDER mig til at se den lille nye Pige eller dreng :) 

Og Maya bliver jo selvfølgelig den perfekte storesøster. Hvor er det bare spændende det hele var :) 

Hvad sagde arbejdet til at du var gravid igen?

Ihh hvor er hun dygtig den lille Maya det er så rart når det er så nemt og køre dem ind vi havde heller ingen problemer overhoved så det jo bare SKØNT.

Knus Til Dig 

Hov og UNDSKYLD jeg ikke har fået skrevet tilbage på din PB  Har været inde flere gange og tænkt at nu skal jeg gøre det og så der kommet et aller andet i vejen :) 

Anmeld

5. marts 2010

Muffinmus

Jamen det var da dejligt at alt gik godt. Og nej, det er ikke rutine, det er lige sjovt hver gang og man bliver lige lettet hver gang over at alt er helt i orden derinde

Håber sørme også M bliver en rigtig god storesøster og i nyder jeres nye omgivelser

Anmeld

5. marts 2010

Moar'en

Stort tillykke med en dejlig NF.

Anmeld

5. marts 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Der er ikke noget mere livsbekræftende end, at se liv  Det er lige fantastisk hver gang. Dejligt, at der "kun" var en og at jeres prins/prinsesse havde det godt.

Hvornår har du termin?

Det er da bare skønt, at Maya tager det så flot, at starte i vs - hun er en lille sej tøs

Min svigerinde har lige fortalt, at hun er gravid - så Luka og Lina skal have en lille fætter/kusine til oktober. Hun skal have taget blodprøve, nf og misdannelse hos en privat scanningsklinik der ligger her i Hvidore. Hvidovre Hospital er begyndt, at ligge det ud til private, da de ikke kan følge med i scanningsudstyret. Hun er så blevet tilbudt en terminsscanning samtidig med, at hun skal have taget blodprøve (og ikke fordi, at der er tvivl om hvonår hun har termin). Det gjorde de bare hver gang. Er du også blevet tilbud det?

Anmeld

6. marts 2010

MoarViborg

MoarHvidovre skriver:

Der er ikke noget mere livsbekræftende end, at se liv  Det er lige fantastisk hver gang. Dejligt, at der "kun" var en og at jeres prins/prinsesse havde det godt.

Hvornår har du termin?

Det er da bare skønt, at Maya tager det så flot, at starte i vs - hun er en lille sej tøs

Min svigerinde har lige fortalt, at hun er gravid - så Luka og Lina skal have en lille fætter/kusine til oktober. Hun skal have taget blodprøve, nf og misdannelse hos en privat scanningsklinik der ligger her i Hvidore. Hvidovre Hospital er begyndt, at ligge det ud til private, da de ikke kan følge med i scanningsudstyret. Hun er så blevet tilbudt en terminsscanning samtidig med, at hun skal have taget blodprøve (og ikke fordi, at der er tvivl om hvonår hun har termin). Det gjorde de bare hver gang. Er du også blevet tilbud det?

Taaak piger!! Sidder lige og kigger billederne igen - åhh hvor er de skønne!

Jeg har termin d. 14. september, så der er jo kun et lille halvt år til - pyh det kommer til at gå hurtigt!

Og TILLYKKE med mostertitlen!! Skønt at Luka og Lina skal have fætter eller kusine! Det bliver nogle hyggelige familiefester! Gad også godt at min søster eller Kaspers bror snart kom i gang med projekt baby   SNYD med alle skanningerne!! det vil jeg også Jeg er kun blevet tilbudt de to standard skanninger!

Anmeld

6. marts 2010

Misjelle

MoarViborg skriver:

Så har vi været til NF, og Mayas lillebror eller lillesøster var helt perfekt og fantastisk! .. og der var kun én  Har haft vildt meget kvalme, og synes maven er kommet temmelig hurtigt denne gang, OG jeg er selv enægget tvilling, så var faktisk begyndt at blive lidt nervøs for om der gemte sig to derinde! Ville jeg ikke liiige kunne overskue! Men FANTASTISK oplevelse at blive skannet igen! Jeg troede at vi ligesom ville "tage den på rutinen" denne gang - nu har vi jo prøvet det for ikke sååå længe siden med Maya, men det var mindst lige så stort denne gang! Og så fik 8 herlige billeder med hjem af det lille myr!

Glad og lettet Trine der nu er 12 + 3, og som har en Mayapige der er startet i vuggestue uden den mindste klynken eller protest!

Er livet ikke skønt ??!

Tiden går altså bare stærkt .. synes lige du fortalte at du var gravid . Det er bare så fantastisk, glæder mig også helt vildt til det bliver os igen .

Hvor er Maya bare dygtig, det er skønt at man kan gå fra dem og ved de har det godt. Linus elsker også bare at være i dagpleje

mange

Michelle

Anmeld

7. marts 2010

Mira0911

Åh hvor skønt at det gik super godt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.