Er ked og frustreret..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. marts 2010

BellaT

Jeg har slet ikke styr på hvad der sker med jer herinde. Øv.

Jeg har lige fået en uges sygemelding af min læge. Pga kraftige og vedvarende plukveer. Han lød lettere fortørnet over at jeg ikke kunne se det indlysende i en sygemelding. Det kan jeg jo også sagtens, men har dårlig samvittighed overfor dagplejebørn og forældre. Og er allerede rastløs... 

Og mon ikke plukveerne blusser op igen når jeg starter efter denne uge... Og så er det sygemelding til barsel som jo godt nok er snart.

Og Phillip skal snart i børnehave, så at sende ham ud i gæstepleje som han hader dybt, har jeg slet ikke lyst til så tæt på dagplejestop. På den anden side så kan jeg ikke underholde ham herhjemme, samtidigt med at jeg skal slappe af.

Arrrh møg møg møg.  Havde sådan håbet på at kunne holde ud til barsel. Men det vigtigste er jo lillesøster i maven. Selvfølgelig.

Men jeg er bare stresset og ked af det lige nu. Skal nok lige vænne mig til tanken om en mulig sygemelding fra nu til barsel. For sådan ender det jo nok..

Jeg kan slet ikke klare Phillip idag. Han fylder bare alt alt for meget. Og sådan plejer jeg slet ikke at have det med ham. Kan ikke klare andet end at have ondt af mig selv. Ynkeligt. 

Snøft fra utaknemmelige triste Helle.... 27 uger imorgen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

Lise

Kære Helle,

Ja, vi vil jo gerne være supergravide på samme tid som vi er supermødre for vores 2-årige vildbasser... men det er desværre ikke altid at det hele går som ønsket. Og som du selv skriver, så er det vigtigste lige nu den lille pige indeni din mave. Phillip må i gæste dp - jeg er sikker på at han overlever det - og se så at få slappet af, uden dårlig samvittighed. Og hvis du må sygemeldes resten af graviditeten, så er det jo bare sådan det er...

Jeg kan godt forstå at du er ked af det, og du får hermed en krammer fra mig

Anmeld

5. marts 2010

Anja

Det er godt nok træls for dig, men jeg kan jo udmærket sætte mig ind i, hvordan du har det, for jeg er jo i samme situation.

Man har bare SÅ dårlig samvittighed over for jobbet, men man kan jo intet gøre.

Mon ikke Philip vænner sig til gæste dp, når han skal være der så længe ? Han skal jo også ud og møde andre og opleve mere end du kan tilbyde hjemme, hvor du jo skal slappe af.

Anmeld

5. marts 2010

Lene76

Kan godt huske det fra da jeg ventede Viktor, det er bare ik sjovt....... nu ved jeg ik hvilken str du har af børn men jeg havde 2 små der ik ku gå endnu, også 2 store piger, så der var bare så mange løft.

Jeg brugte en sækkestol rigtig meget og begynde at skifte ungerne på gulvet. Men ende alligevel med at blive sygemeldt 4,5 uge før barsel som jo er de 8 uger. kan høre at du er kommet dertil hvor du tænker på maven og ik de andre børn det er vigtigt..... hva med Phillip kan han ik komme i bh før tid el er der ingen pladser......

Anmeld

5. marts 2010

ivfmarie

Øv hvor er det trælst... Jeg kan mærke din frustration....

Men det bedste du kan gøre er at passe på prinsessen - det er det vigtigste. Jeg håber at du finder den løsning du har det bedst med!

Knus

Marie

Anmeld

5. marts 2010

BellaT

Tusind tak for opmuntring, søde jer..

Jeg har det bedre nu. Det skal nok gå det hele, selvom det ikke lige kører efter min perfekte plan.

Og babypigen skal blive derinde lææænge endnu jo. Og det gør hun!

fra Helle...

Anmeld

6. marts 2010

linemus

God bedring med plukveerne, Helle. Jeg håber, du får slappet en masse af med god samvittighed. Det andet hjælper jo ikke en dyt, selvom det er møghamrende træls ikke at kunne klare minimum det samme som før. Philip får det garanteret super i gæstedp - tænk på alt det nye legetøj og de børn han kan lege med, samt en dp der har overskud til ham. Så har du måske også mere overskud, når han kommer hjem, så han også får det bedste fra dig.

Stort knus Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.