Hyner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. marts 2010

Bamme

Ordner du lofter? Altså noget filt rep., og male over igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

Hyner

Ikke lige pt, hva har du i tankerne da??

Anmeld

5. marts 2010

Bamme

Vi har jo fået en vandskade på vores (forholdsvis) nye loft.

Så nu kan man se hvor de der plader er sat sammen, på en lille del af loftet. Tror der skal skæres lidt af de gamle samlinger af, sættes nye op, nyt filt, og så skal hele loftet vel males igen.

Anmeld

5. marts 2010

Hyner

Ufff hvor træls..Det er vel noget der er kommet pga al den sne?

Har i været oppe på loftet for at se hvordan pladerne ser ud derfra? Er de tørre?

Er det noget forsikringen dækker så??

Eller skal i selv punge ud?

Hvis i selv vil lave det så, Ja, der skal skæres op i samlingerne og fjernes der mørre af pladerne før i kan spartle igen. Nu ved jeg jo ikke hvor slemt det er, men hvis det er ganske lidt kan det godt gøres pænt, men det er slemt skal loftet jo ned, for det er ikke let at rep i filt lofter uden at spartelingen bliver at se og det vil i græde snot over.

Anmeld

5. marts 2010

Bamme

Jamen, det er pga. et skråvindue vi har lige ovenover. Kan ikke kiomme ind på loftet, for der er ingen låge ind til hulrummet.

Tror ikke det er SÅ slemt, har haft en tømrer til at kigge på det.

Men vi bliver nødt til at få en maler på.

Anmeld

5. marts 2010

Bamme

PS: tømreren sagde at forsikringen ikke dækker.

Anmeld

5. marts 2010

Hyner

Hvis pladerne ellers er okay, så vil jeg tro at loftet skal spartles over og så sættes filt påny. Men det kan jo komme an på lysindfald og hvor stort loftet er. Et mindre loft er lettere at få pænt ved rep, og ved store lofter er der som regl mere lys/vinduer, ergo så er den mindste fordybning eller bule i spartlingen mega let at se...

Åhh det er da bare så træls, især når man ikke selv kan, for det er jo ikke billigt med en håndværker i huset.. 

Anmeld

5. marts 2010

Bamme

Hyner skriver:

Hvis pladerne ellers er okay, så vil jeg tro at loftet skal spartles over og så sættes filt påny. Men det kan jo komme an på lysindfald og hvor stort loftet er. Et mindre loft er lettere at få pænt ved rep, og ved store lofter er der som regl mere lys/vinduer, ergo så er den mindste fordybning eller bule i spartlingen mega let at se...

Åhh det er da bare så træls, især når man ikke selv kan, for det er jo ikke billigt med en håndværker i huset.. 

Nej, det jo det, de koster kassen, de djævle.

Loftet er ret stort, det er i køkken-alrummet.

Men sig til hvis du keder dig.

Anmeld

5. marts 2010

Hyner

Ja så er der nok  ikke nogen vej udenom og så bare punge ud, for det bliver ikke billigt... Men kender du ikke en maler som vil gøre det sort???

SORRY, Jeg kan desværre ikke tildels pga min gravi men også den skide rygskade jeg fik mig i sidste gravi- jeg har jo ikke været ude som maler (på lovlig vis) siden, da jeg ikke kan holde til det i ryggen. Tilgengæld nyder jeg at kunne lave et fedt arbejde herhjemme når det trænger og tjene lidt penge på det lette arbejde hos andre..

Anmeld

5. marts 2010

Bamme

Hyner skriver:

Ja så er der nok  ikke nogen vej udenom og så bare punge ud, for det bliver ikke billigt... Men kender du ikke en maler som vil gøre det sort???

SORRY, Jeg kan desværre ikke tildels pga min gravi men også den skide rygskade jeg fik mig i sidste gravi- jeg har jo ikke været ude som maler (på lovlig vis) siden, da jeg ikke kan holde til det i ryggen. Tilgengæld nyder jeg at kunne lave et fedt arbejde herhjemme når det trænger og tjene lidt penge på det lette arbejde hos andre..

Jeg kender jo dig.

Arj, skal vist ikke skrive om jeg kender nogle som vil gøre det sort... Man kunne jo blive antastet af SKAT, man ved jo aldrig hvem som kigger med. 99% af hele verden kigger jo med i juli, mon ikke SKAT bliver de næste?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.