Facebook?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

819 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. januar 2008

Tullebobs

Hejsa

Jeg ville bare lige høre om I er på facebook, og hvad I i så fald bruger det til?

Jeg er der selv, og jeg elsker det, selvom det godt nok er en tidsrøver uden lige:P Jeg bruger det til at holde kontakten med gamle venner, klassekammerater og venner fra studietiden. Har fx lige fået kontakt med en veninde fra folkeskolen (fra 1. klasse til 3.klasse) og det er over 10 år siden, vi sidst talte sammen. Hun bor nu i New York. Som små var vi uadskillelige, og det er sjovt stadig at følge lidt med i hinandens liv.

Kh Trine den nysgerrige;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2008

SaNiNa

ja jeg bruge det lige som du til at holde kontakten vedlige og har mødt rigtig mange gamle klassekammerater...

elsker det og er blivet afhængelig af det... lige som denne side:)

Anmeld

18. januar 2008

Jan9e D

Hej tullebobs

Jaa ved ikke rigtigt hvad jeg bruger min facebook til, men har været der inde i nogle mdr eterhånden. Jeg har da prøvet at søge på nogle gamle venner derinde, men har dog ikke fundet nogen :(

Men jeg er da rigtig nysgerrig og høre hvad i andre bruger den til, måske kunne men blive inspireret.

Kh Jannie

Anmeld

18. januar 2008

lllise

Hej hej.

Jeg er også derinde. Jeg synes at det er et rigtig godt sted.

Jeg er derinde fordi jeg holder kontakten med gammel venner og klassekammerater. Det er vildt sjovt at man kan følge med i hinandens liv. Jeg sætter tit nye billeder ind på min så de kan se hvordan det går hos mig og hvor stor mine børn er bleven.

Knus Lotte

Anmeld

18. januar 2008

Pia.

Er på vej der ind *SS* Det vil sige har fået hjælp af en god ven til at oprette facebook - meeen, det driller mig lidt...
Han har ellers hjulpet mig godt på vej, men er altså ikke helt inde i det endnu...

Råber efter jer lige så snart jeg finder rigtig ud af hvordan det virker...

Knus Pia.

Anmeld

18. januar 2008

Jan9e D

Piamus

Jamen så ses vi bare derinde, og du kan bare tilføje mig, navnet er det sammen som herinde.
Kh Jannie

Anmeld

18. januar 2008

sbs78

altså det kan godt være det bare er mig, men jeg fatter bare ikke det der facebook.har lavet en profil der inde og så ikke mere.
Vh sidsel

Anmeld

18. januar 2008

Tullebobs

Piamus- skal lytte efter dig, og så kan du bare add'e mig, når du kommer så langt:D sbs78- kender du ikke nogen der er på, så de lige kan vise dig til rette? Det er lidt forvirrende i starten, men jeg prøvede mig bare frem, og spurgte ellers dem jeg kender. Prøv fx at søge på din gamle folkeskole i søgefeltet, så dukker der måske nogen op, som du engang legede rigtig meget, men hvor kontakten gled ud i sandet:) Kh Trine

Anmeld

18. januar 2008

sbs78

okay prøver at kigge pådet igen:P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.