Så nåede vi så langt.. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2010

Maria.

Ansemusen skriver:

Hold da op hvor den strutter flot  Synes min hænger en del i forhold til, eller sidder lavt.. Virkelig smuk!

Jeg synes efterhånden også den vejer en del.. Puha.. Glæder mig lidt til at komme af med den.. Hvor langt er det du er nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

Ansemusen

Maria. skriver:

Jeg synes efterhånden også den vejer en del.. Puha.. Glæder mig lidt til at komme af med den.. Hvor langt er det du er nu?

Altså DIN er virkelig smuk, ikke min, selvom det måske godt kunne forstås som om det var det jeg mente. Men synes da også min er rigtig fin med tøj udover, haha. Den har bare hele tiden siddet lidt lavt på en eller anden måde, men får da mange komplimenter på hvor kuglerund den er

Jeg er 30+2 idag, så nu nærmer vi os med kastige skridt (næsten lidt FOR hastige hvis du spørger mig - der er stadig en masse som skal nås!)

Anmeld

5. marts 2010

Maria.

Altså DIN er virkelig smuk, ikke min, selvom det måske godt kunne forstås som om det var det jeg mente. Men synes da også min er rigtig fin med tøj udover, haha. Den har bare hele tiden siddet lidt lavt på en eller anden måde, men får da mange komplimenter på hvor kuglerund den er

Jeg er 30+2 idag, så nu nærmer vi os med kastige skridt (næsten lidt FOR hastige hvis du spørger mig - der er stadig en masse som skal nås!)

Nej Nej, jeg forstod skam godt hva du mente.. hehe.. Ja, jeg har også valgt at beholde tøjet på, da jeg har ret mange "flotte" strækmærker da første gang jeg var gravid, men dem genbruger vi heldigvis indtil videre..

Jeg sys også det går stærkt nu, men det må det gerne for min skyld.. Er færdig med at indrette baby-værelse nu, og barnevognen holder hos svigermekanikken, så bare bring it on!

Her er lige et par billeder fra jeg var hhv. 13 og 25 uger henne.. Sys nu det gik stærkt lige pludselig..

KRAM!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. marts 2010

Ansemusen

Ja det går virkelig stærkt pludselig! Jeg tog et kæmpe ryk meget tidligt, og så skete der ikke lige så meget, men så pludselig omkring uge 28 gik maven helt amok og voksede rigtig meget igen!

Anmeld

5. marts 2010

Maria.

Ansemusen skriver:

Ja det går virkelig stærkt pludselig! Jeg tog et kæmpe ryk meget tidligt, og så skete der ikke lige så meget, men så pludselig omkring uge 28 gik maven helt amok og voksede rigtig meget igen!

Ja, det er helt vildt.. Så lige at du bor på frederiksberg..

Skal du gå til baby-svømning?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.