sidder bare her og venter....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. marts 2010

benita

åh ha så kom dagen endelig.... skal til skanning her kl. 10.45 og har bare været vågen så mange gange i nat. ved ikke rigtig om jeg er nervøs eller bare spændt. jeg håber bare at den lille har det fint og så er man jo lidt nysgerri efter hvad det er som man har inde i mavsen.... men jeg  alle  krops dele for at det går som det skal. ha en rigtig go weekend.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

MTS

Åhh det er så dejligt når man kan se den lille. Jeg krydser  alt hvad jeg kan for at den har det godt, hvilket den sikkert har. Og så må du lige ge os en opdatering på hvordan det er gået og hvis i så finder ud af hvad det er der gemmer sig der inde.

Anmeld

5. marts 2010

benita

her piger.... lige en opdatering... det gik bare så godt i dag. den var sund og rask og så sagde de at vi får os en skøn lille prinsesse. det er da bare herligt. MEN.... der er sku ingen der har fortalt mig at man sku ha en stor a la dildo op med cream på  det var ikke lige så hyggeligt tak for kaffe siger jeg bare. he he

Anmeld

5. marts 2010

MTS

Tillyke med den lille prinsesse.

Hehe den har jeg da kun hørt at de bruger nogle gange hvis man er til en tidlig scanning, men det har måske været fordi hun lå på en måde så jordmodern ikke har kunnet se alt det hun skulle måle. Men rigtigt dejligt at den lille pige har det godt.

Anmeld

5. marts 2010

NoName

benita skriver:

her piger.... lige en opdatering... det gik bare så godt i dag. den var sund og rask og så sagde de at vi får os en skøn lille prinsesse. det er da bare herligt. MEN.... der er sku ingen der har fortalt mig at man sku ha en stor a la dildo op med cream på  det var ikke lige så hyggeligt tak for kaffe siger jeg bare. he he

Hvor langt er du henne???

siden de skannede nedefra

bare nysgerrig....

Anmeld

5. marts 2010

FrkLarsen

Endnu en lille prinsesse i 3. kvartalsgruppen

Hvor skønt, KÆMPE tillykke med prinsessen

Anmeld

7. marts 2010

benita

hi noname jeg er 19.3 dage men hun sagde at hun skulle se hvor moderkagen lå hende tror jeg nok.... he he altså hva man dog ikke blir udsat for.

Anmeld

2. april 2010

MinWilliam

Tillykke med den lille pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.