Blomster igen igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

678 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. marts 2010

82Miraklet

Så blev der ro og fred til at få smidt lidt billede op af De sidste par dekorationer der er blevet fremstillet.......

Lillebror har været meget syg herhjemme og jeg har været indlagt med ham i Roskilde han har over en kort periode tabt over 900 gram så vi kæmper en daglig kamp herhjemme med at få vand og mad i den stakkels Dreng som pludselig lagde sig med alt tænkelig sygdom... Lille stakkel.... Nå men har kommer så en Billedspam af mine blomster...

Billede nr.

1. Super GRØN og kedelig Løs fyldig buket...

2. Synet hver dag i klassen. Det gider altså bare godt HUMØR

3. Blev aldrig færdig med den...

4. Gul parallel luftig dekoration

5. Rosa parallel luftig Dekoration.

6. tæt parallel dekoration

7. Ny rød parallel luftig dekoration

8. samme tæt parallel dekoration.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Stumpen

Først blomsterne:

Den blå er ikke færdig nej.. Men ellers kan jeg bedst lide de høje, det giver lidt ekstra wauw effekt.. Kan allerbedst lide nr 4.. De lave virker for proppede/tætpakkede for mig.. Billede 1 er en fin buket, men en fesen farve på roserne...

Nu til det vigtigste.. Hvordan har lillemanden det nu?? Noget nyt om turen til odense??

Anmeld

4. marts 2010

82Miraklet

hehe....

og så TAK TAk...

Jamen han er stadig syg, godt medtaget... men HELDIGVIS i bedring....

Vi skal til Odense med ham den 19 marts.... bare øv for samme dag bliver min mor 50 og holder åbent hus... men Noah er altså bare lidt vigtigere !!!

Anmeld

4. marts 2010

82Miraklet

Ihh kan se at mit kamera roder rundt i de datoer på billederne.... De er altså taget i dag de sidste hvor der står den 5. på..... Fik det lige retter da jeg skulle tage "fange" billede af mig selv så der stod den 4. på.......

Anmeld

5. marts 2010

Munder

hvor er de flotte

Øv med lillebror, kender kun alt for godt det med sygdom og vægttab. Håber da ikke det er noget slemt!!!

Anmeld

5. marts 2010

Stumpen

Ja det er træls det falder sammen, men vil absolut holde med dig i at det r hans helbred fremfot din mors fødselsdag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.