Hvor kan man holde bryllup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.608 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. maj 2008

Louise83

Hej Sønderjyllands-tøser (H)

Ja så var der vist en eller andens kæreste som fik sig taget sammen til at fri og nu skal hun altså giftes, weee (L)8D:$:)):D(L)8D:$ Ja altså ikke lige nu, men når vi har fået det planlagt og sparet lidt penge sammen, ja så skal vi :)

Hvor har i været til bryllup henne som er godt? Ja nu bor jeg jo tæt på Kolding så her i området skal det jo i hvert fald være :D

Kram Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2008

Kristina V

hei søde...
arj kanon stort tillyke.. hvor dejligt ven.. hvoedan friede han????

Jeg var til guldbryllup på på ågaard kro,og det var bare SÅ lækkert! Lokalet vi varhelt ny bygget! siden af var der a la carte og en pejse stue som vi startee op i med velkomst drinks! så skønt et sted. det ligger ved egtved!
stort tillykke ven...

Anmeld

23. maj 2008

Louise83

Kristina V skriver:

hei søde...
arj kanon stort tillyke.. hvor dejligt ven.. hvoedan friede han????

Jeg var til guldbryllup på på ågaard kro,og det var bare SÅ lækkert! Lokalet vi varhelt ny bygget! siden af var der a la carte og en pejse stue som vi startee op i med velkomst drinks! så skønt et sted. det ligger ved egtved!
stort tillykke ven...

Tark, det er altså også ret vildt synes jeg :$
Jamen det var nu ikke specielt romantisk eller noget, vi havde jo 8-årsdag i weekenden og så fik jeg jo den her lille pakke, og da jeg så havde pakket ringen ud fald han på knæ og spurte om jeg ville giftes med ham, og så hylede jeg :))

Ja har godt hørt godt om ågaard kro, vi kørte fordi den anden dag og syns nu ikke der ser specielt hyggeligt ud, men ja, de har jo da i hvert fald et godt omdømme :) Det kunne også være godt, fordi ingen i vores familier har holdt noget der i mange mange år
Havde tænkt på Skamlingsbanken men der holdte svigerforældrene sølvbryllup sidste år, og det må jo gerne være et sted som ikke lige umiddelbart kædes sammen med en anden familiær begivenhed ;)

Anmeld

23. maj 2008

sbs78

Hej Louise

Stror tillykke (L) Glæd dig glæd dig. Det bliver få fedt at skulle i gang med at planlægge bryllupe :D

Vi holdte vores bryllup på tyrstrup kro og der er bare så dejligt. Og maden er bare så god.

http://www.tyrstrupkro.dk/

Anmeld

27. maj 2008

Louise83

sbs78 skriver:

Hej Louise

Stror tillykke (L) Glæd dig glæd dig. Det bliver få fedt at skulle i gang med at planlægge bryllupe :D

Vi holdte vores bryllup på tyrstrup kro og der er bare så dejligt. Og maden er bare så god.

http://www.tyrstrupkro.dk/

Tak for det (H)

Vi skal til bryllup der her juni, så den duer vist ikke rigtig... :S Så har over halvdelen af alle gæsterne nemlig næsten lige været der ;)

Men vi har været ude og kigge på noget, 2 steder faktisk, og begge steder er bare super fine... (L) Jeg glæder mig helt vildt, selv om der jo er lang tid endnu... ;)

Anmeld

27. maj 2008

sbs78

vi var forresten over på tirsbæk gods i weekenden. Og hold da op der er bare flot. Fantastiske steder til at få taget billeder. Og Jimmi siger at man spiser rigtigt godt der. Det ved vejle:D Der er bare så smukt der(L)

Anmeld

1. juni 2008

Lulle25

Hej Louise ;) Så har jeg endelig fået ny computer, den gamle kunne jeg slet ikke tænde pga virus:'( KÆMPE STORT OG MANGE GANGE TILLYKKE:D Det er da super fedt for jer i skal giftes. Min bror og hans kone holdte bryllup på brødre menigheds hotel iChristiansfeld og de synes jeg var super godt og skøn mad. Ellers er der jo altid den gyldne hane, hvor man kunne få taget flottet bryllups billeder i geografisk have ;) Tror jeg godt jeg kunne finde på... Endnu engang kæmpe tillykke herfra:P og gid det var mig (C)

Anmeld

2. juni 2008

Kristina V

ja den Gyldne hane i Kolding. Det er et kanon sted. DAniel har arbejdet der, og vores rigtig gode ven er udlært, og ansat som kok.. Der er vi tit ude at spise.. Skønt sted. Var iøvrigt i geografisk have i weekenden, og gå Walk the world med mit job, og der er bare så skønt. Havde helt glemt hvor dejligt der er..

Anmeld

23. juni 2008

ann-kristina

Hej
Damende i Haderslev er også totalt lækker og romantisk. Man sidder helt ned til dammen og med en skøn udsigt. Og maden er fantastisk.
Ann-Kristina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.