Blødning i 2-ugers perioden!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.120 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. marts 2010

heaven

Nååå - never mind, glemte at trykke ano!!! det er mig der har lavet Ano-indlægget længere nede... 7 æg, 5 fint befrugtet og 1 sat op...

Sagen er den jeg er begyndt at bløde idag, er sgu SÅ træt og ked af det... det har været så lang en dag, og jeg har bare lyst til at gå i seng!!!

Så flot et forsøg på papir - både klinikken og jeg selv har været meget optimistiske med forsøget, og så afviser min krop!!!! hvorfor?? det er så hårdt, vi er bare SÅ klar!!!

Har sådan brug for at høre om nogen har prøvet at teste positiv, trods blødning i 2-ugers perioden?? Anyone??

Jannie - ikke ano mere, men f...... ked

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Mka

kender ikke noget til det, men du får da lige en

Anmeld

4. marts 2010

oo

jeg har, siden jeg var gravid udenfor livmoderen i januar 2009, haft blødning hver eneste cyklus i 2 ugers perioden. Jeg fik at vide på klinikken, at det ikke har nogen betydning for graviditet.

Jeg blev jo så naturligt gravid i januar 2010, men der havde jeg også ca en uges blødning i 2 ugers perioden.

så: GIV IKKE OP!!!

Anmeld

4. marts 2010

heaven

jeg har, siden jeg var gravid udenfor livmoderen i januar 2009, haft blødning hver eneste cyklus i 2 ugers perioden. Jeg fik at vide på klinikken, at det ikke har nogen betydning for graviditet.

Jeg blev jo så naturligt gravid i januar 2010, men der havde jeg også ca en uges blødning i 2 ugers perioden.

så: GIV IKKE OP!!!

Taaaaaaak Tjuhl...... åh, hvor er det dejlig læsning... må jeg spørge hvor meget du blødte - altså var det pletblødninger eller mensagtig, eller??

Jannie

Anmeld

4. marts 2010

oo

heaven skriver:

Taaaaaaak Tjuhl...... åh, hvor er det dejlig læsning... må jeg spørge hvor meget du blødte - altså var det pletblødninger eller mensagtig, eller??

Jannie

jamen det er mere eller mindre konstant blødning. ikke mens agtigt for der er ikke "klumper" i (nasty i know, men sådan er min normale mens altså), men det er både friskt rødt blod og gammelt brunt blod der kommer når det er. det er nok til at jeg altid går med bind i hele den periode også.

Anmeld

4. marts 2010

heaven

Tjuhl skriver:

jamen det er mere eller mindre konstant blødning. ikke mens agtigt for der er ikke "klumper" i (nasty i know, men sådan er min normale mens altså), men det er både friskt rødt blod og gammelt brunt blod der kommer når det er. det er nok til at jeg altid går med bind i hele den periode også.

har du smerter?? jeg har nemlig lys blødning, men menssmerter i lænd og fortil.... sådan  en murren... altså, jeg tror sgu ikke den er der, så.... og jeg kan sagtens tåle et ærligt svar....

Hvis det er en alm  og ufarlig blødning, så skal der vel ikke være menssmerter også??

Jannie

Anmeld

4. marts 2010

oo

heaven skriver:

har du smerter?? jeg har nemlig lys blødning, men menssmerter i lænd og fortil.... sådan  en murren... altså, jeg tror sgu ikke den er der, så.... og jeg kan sagtens tåle et ærligt svar....

Hvis det er en alm  og ufarlig blødning, så skal der vel ikke være menssmerter også??

Jannie

jojo, der er smerter i lænd hos mig også. det er ikke full on mens smerter, men du skal huske på, at rigtig mange får smerter når ægget sætter sig fast, så er det ligesom en murren i hele underlivet. jeg har stadig "mens smerter" on/off nu i 9. uge

du må ikke opgive, den kan SAGTENS være der

hvornår skal du teste?

Anmeld

4. marts 2010

heaven

Tjuhl skriver:

jojo, der er smerter i lænd hos mig også. det er ikke full on mens smerter, men du skal huske på, at rigtig mange får smerter når ægget sætter sig fast, så er det ligesom en murren i hele underlivet. jeg har stadig "mens smerter" on/off nu i 9. uge

du må ikke opgive, den kan SAGTENS være der

hvornår skal du teste?

på mandag skal jeg teste..... og jeg giiiider ikke..... men det skal jeg jo... lige nu synes jeg det er lidt træls, men jeg har jo selvfølgelig et par dage til at forberede den ene streg... (jeg må godt være pessimist idag ikke)....

lige nu trøster jeg mig dog med dine svar og så at det ikke er en voldsom blødning - overhovedet...

Jannie

Anmeld

4. marts 2010

oo

heaven skriver:

på mandag skal jeg teste..... og jeg giiiider ikke..... men det skal jeg jo... lige nu synes jeg det er lidt træls, men jeg har jo selvfølgelig et par dage til at forberede den ene streg... (jeg må godt være pessimist idag ikke)....

lige nu trøster jeg mig dog med dine svar og så at det ikke er en voldsom blødning - overhovedet...

Jannie

jeg har også altid hadet at man SKAL teste og give dem svar. det føles lidt som at sparke sig selv når man allerede ligger ned. men altså...det KAN sagtens være og jeg vil i hvert fald krydse fingre for dig til på mandag

og jo...pessimist må man gerne være

Anmeld

4. marts 2010

heaven

Tjuhl skriver:

jeg har også altid hadet at man SKAL teste og give dem svar. det føles lidt som at sparke sig selv når man allerede ligger ned. men altså...det KAN sagtens være og jeg vil i hvert fald krydse fingre for dig til på mandag

og jo...pessimist må man gerne være

tak-tak..... tja, jeg har sgu lidt svært ved at tro på det må jeg sige..... ved godt det ikk er sådan, men for mig hænger graviditet og blødninger ikke sammen..... men man hører jo om det, har også selv en veninde som blødte ved "menstid" i de første 5 mdr i graviditeten....... 

men hvis det ikke skal være nu, så må vi jo ringe til iglo-land og få sat op igen.....

Jannie - og tak for de trøstende ord.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.