pompdelux

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. marts 2010

g.seerup

Nu har der været snak om pompdelux flere gange herinde, og jeg kendte ikke til det..men så blev jeg inviteret til homeparty hos en veninde, og puføj for noget fint tøj...det var da lige det trunten manglede i klædeskabet

Vi har fået pakken idag, og hun har ikke været ude af strutskørtet siden..den evige prinsesse

Smider lige et par billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Stumpen

hvor er den sød..

Tror jeg skal have Tine til at bestille til mine piger engang -det hendes tøzer går/gik i er/var så flot i farver og sammensætning...

Anmeld

4. marts 2010

Heidimed lea

det er fint... trøjen har lea også fået og hun er vild med den

knus heidi

Anmeld

4. marts 2010

lonemus

Åh, jeg eeeelsker PompDeLux tøjet - fik osse lige pakke nr 2 i dag fra dem, jeg manglede lige lidt flere basis bluser

Den er så sød den bluse - faktisk er det den enes designer's datter, som har tegnet logoet..lidt skægt

Jeg kan simpelthen ikke få nok af deres tøj - og der er ikke så mange i børnehaven der går i det, så derfor er det da ekstra sjovt, når ikke alle render rundt i det og man også selv syntes det er lækkert tøj.

Stefanie er helt vild med deres tunikaer og vil gerne have dem på hver dag

Anmeld

4. marts 2010

82Miraklet

Hvor er den bare super sød det strutskørt.....

Og super dejlig Unge der har den på..

Anmeld

5. marts 2010

Munder

Var inde i forgårs og bruge 1000 kr., så nu venter jeg spændt på, hvornår det kommer.

Anmeld

5. marts 2010

g.seerup

ja det er simpelthen så fint og lækkert..og rigtig mange kompinations muligheder, det synes jeg er dejligt

Det var bare svært at få Mathilde overtalt til at skulle prøve andet da hun først var kommet i stutten

Anmeld

5. marts 2010

g.seerup

g.seerup skriver:

ja det er simpelthen så fint og lækkert..og rigtig mange kompinations muligheder, det synes jeg er dejligt

Det var bare svært at få Mathilde overtalt til at skulle prøve andet da hun først var kommet i stutten

der skulle så stå strutten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.