11 års fødselsdag (Niece)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.021 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. marts 2010

NoName

Hej forældre

Jeg har en skøn niece der bliver 11 år.

Men hvad i alverden køber  man det en 11 årig idag??? Da jeg selv var 11 handlede det hele om barbie dukker...

Men det er jo lidt tid siden jeg var 11 og kan godt se tiderne har ændret sig en DEL... Det ene øjeblik er Bratz et hit, det næste øjeblik er det High School Musical, 2 min senere står den på modetøj med det tigtige navne (som jeg ikke kan huske) og glattejern.

Hvad ønsker jeres piger sig i gave, måske jeg kan hente lidt inspiration hos dem...

NoName, der er total på bar bund.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Pige2009

I min familie er det Hello Kitty der hitter hos den 11-årige. Det være sig sengetøj, strømper, pennalhus. Ja, nærmest alt med den stakkels kat

K.h. Linda

Anmeld

4. marts 2010

NoName

Åhh ja, den der stakkels kat... Jeg har aldrig set hende i noget eller med noget Hello Kitty... Så ved ikke om det vil falde i god jord.

Guud altså, var vi ligeså besværlige da vi var 11????

Anmeld

4. marts 2010

ekzunz

Min niece bliver 12 på lørdag, og hun er bestemt ikke til Hello Kitty - men det tror jeg virkelig er meget forskelligt.

Da hun blev 11 gav vi hende en G-star trøje - super-fed. Og hun ønskede sig Diesel og Bjørn Borg underbukser, lækre tørklæder, High School Musical film og SingStar og cd'er.....

I år ønsker hun sig en sort buddha til værelset...

Anmeld

4. marts 2010

Lone Jakobsen

min datter bliver 11 til maj, og er virkelig en minni teenager...så alt hvad der hedder parfume, glatte-krølle jern, make up.... computer tilbehør (sims 3 er et kæmpe hit) mobil tilbehør, mærketøj (her hitter papfars pige) gavekort til h&m mm

Anmeld

5. marts 2010

Mor.sander

Min datter blev 11 år i jan. og her var det tøj, sko, musik der stod øverst på ønskelisten.

Anmeld

5. marts 2010

NoName

Hold da op, mange tusind tak for jeres forslag, mon ikke jeg kan finde på et eller andet nu...

Tak for hjælpen piger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.