7 mdr gammel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. marts 2010

Stumpen

pige til salg.....

Hoooooooooooooooooooooooooold da helt op en pyller marie vi har os i disse dage, det er til at blive sindsyg af (kan mon blive noget man er i forvejen?? &nbsp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Munder

Øv da, håber da bare det er en tiger

Anmeld

4. marts 2010

Stumpen

Munder skriver:

Øv da, håber da bare det er en tiger

Begynder du nu også på det tigerspring. Det nymodes stil det var der da ikke til da vores store unger var små var de??

Anmeld

4. marts 2010

Munder

Stumpen skriver:

Begynder du nu også på det tigerspring. Det nymodes stil det var der da ikke til da vores store unger var små var de??

Jo da, måske bare ikke der ovre i bondelandet.

Jeg har da den famøse bog 60 vidunderlige uger, men vi er jo også lidt hurtigere herovre

Anmeld

4. marts 2010

Stumpen

Munder skriver:

Jo da, måske bare ikke der ovre i bondelandet.

Jeg har da den famøse bog 60 vidunderlige uger, men vi er jo også lidt hurtigere herovre

Jamen ser du Munder nu har jeg aldrig læst i de der børnebøger der!! Jo TO gange -en gang om tegnene på brystbetændelse (som jeg i øvrigt fik 2 gange, selvom jeg kun ammede 1 uge &nbsp og så hvornår tænder kom (da jeg har en datter der først fik hendes første tand som 1 årig) Men ellers har jeg fulgt min FORNUFT og se hvad det er endt med -en stk selvstændig stædig og til typer hys unge

Anmeld

4. marts 2010

Munder

Stumpen skriver:

Jamen ser du Munder nu har jeg aldrig læst i de der børnebøger der!! Jo TO gange -en gang om tegnene på brystbetændelse (som jeg i øvrigt fik 2 gange, selvom jeg kun ammede 1 uge &nbsp og så hvornår tænder kom (da jeg har en datter der først fik hendes første tand som 1 årig) Men ellers har jeg fulgt min FORNUFT og se hvad det er endt med -en stk selvstændig stædig og til typer hys unge

Pussigt, jeg har da læst den fine fine bog, og er endt med et  stk selvstændig stædig og til tider hys unge

Anmeld

4. marts 2010

Stumpen

Munder skriver:

Pussigt, jeg har da læst den fine fine bog, og er endt med et  stk selvstændig stædig og til tider hys unge

Hmmmmmmmmmmmmmm  Må jeg spørge hvorfor du har læst en bog om børn?

Anmeld

4. marts 2010

Munder

Fordi jeg er en person der rigtig godt kan lide at planlægge alt....Når man så er gravid, skal man da læse om, hvordan det er at have børn, for så ved man nemlig ALT når baby kommer........elller gør man

Anmeld

4. marts 2010

Stumpen

Munder skriver:

Fordi jeg er en person der rigtig godt kan lide at planlægge alt....Når man så er gravid, skal man da læse om, hvordan det er at have børn, for så ved man nemlig ALT når baby kommer........elller gør man

nope.. Plus at jeg tror for folk der æder alt det bavl råt at det kan stresse mere end det gavner.. Jeg vil ikke på nogen måde pudse glorie, for det kan jeg slet ikke, men jeg har som sagt brugt den der libero bog som opslagsbog to gange, men ellers ikke rørt den -og dog læste uge for uge under graviditeten med stumpen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.