Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så er vi snart ved at være der mangler stadig hendes seng, nogle hylder og småting men ville da lige dele det med jer :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er det fint.....
Anette-Johansen skriver: Så er vi snart ved at være der mangler stadig hendes seng, nogle hylder og småting men ville da lige dele det med jer :-)
Sikke fint det er min datter elsker Peter Plys, eller Pys som hun kalder ham for
tark, glæder mig bare til det bliver helt færdigt
Ja synes også ham plys bjørnen er meget nuttet, vi havde nu snakket om noget prinsesse tema, men det gik altså lidt i vasken, så det må hun få når hun bliver lidt ældre
det ser bare godt ud. og sikke et sødt navn
gabriellasmor skriver: det ser bare godt ud. og sikke et sødt navn
1000 tak ja vi vidste også med det samme at hun skulle hedde det da vi fik at vide det blev en pige, kan godt li at der ikke er vildt mange der hedder det.. så nu håber vi bare at hun også ligner en Thilde når hun kommer ud
Anette-Johansen skriver: 1000 tak ja vi vidste også med det samme at hun skulle hedde det da vi fik at vide det blev en pige, kan godt li at der ikke er vildt mange der hedder det.. så nu håber vi bare at hun også ligner en Thilde når hun kommer ud
Det tror jeg hun gør. når man ved det er en pige har man sat personlighed på sit barns navn i mange tilfælde. sådan at hun ligner en Thilde for man ved bare at det er det hun skal hedde..
Er Peter Plys malet på væggen?
nej hvor ser det sødt ud
Sisley skriver: Er Peter Plys malet på væggen?
nej det er wallstickes, men som om plys hopper lidt ned af væggen, og tigerdyr følger desværre trofast efter..
så tror jeg skal ha gang i noget såkaldt spraylim, så skulle de hvis blive der har jeg hørt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128