Thilde´s værlese

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.730 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. marts 2010

Thildesmor

Så er vi snart ved at være der mangler stadig hendes seng, nogle hylder og småting men ville da lige dele det med jer :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

LouiseNielsen

Hvor er det fint.....

Anmeld

4. marts 2010

LotteGabriella

Anette-Johansen skriver:

Så er vi snart ved at være der mangler stadig hendes seng, nogle hylder og småting men ville da lige dele det med jer :-)

Sikke fint det er min datter elsker Peter Plys, eller Pys som hun kalder ham for

Anmeld

4. marts 2010

Thildesmor

tark, glæder mig bare til det bliver helt færdigt 

Ja synes også ham plys bjørnen er meget nuttet, vi havde nu snakket om noget prinsesse tema, men det gik altså lidt i vasken, så det må hun få når hun bliver lidt ældre

Anmeld

4. marts 2010

BinaMor

det ser bare godt ud. og sikke et sødt navn

Anmeld

4. marts 2010

Thildesmor

gabriellasmor skriver:

det ser bare godt ud. og sikke et sødt navn

1000 tak ja vi vidste også med det samme at hun skulle hedde det da vi fik at vide det blev en pige, kan godt li at der ikke er vildt mange der hedder det.. så nu håber vi bare at hun også ligner en Thilde når hun kommer ud

Anmeld

4. marts 2010

BinaMor

Anette-Johansen skriver:

1000 tak ja vi vidste også med det samme at hun skulle hedde det da vi fik at vide det blev en pige, kan godt li at der ikke er vildt mange der hedder det.. så nu håber vi bare at hun også ligner en Thilde når hun kommer ud

Det tror jeg hun gør. når man ved det er en pige har man sat personlighed på sit barns navn i mange tilfælde. sådan at hun ligner en Thilde for man ved bare at det er det hun skal hedde..

Anmeld

4. marts 2010

Sisley

Er Peter Plys malet på væggen?

Anmeld

4. marts 2010

Lone Jakobsen

nej hvor ser det sødt ud

Anmeld

4. marts 2010

Thildesmor

Sisley skriver:

Er Peter Plys malet på væggen?

nej det er wallstickes, men som om plys hopper lidt ned af væggen, og tigerdyr følger desværre trofast efter..

så tror jeg skal ha gang i noget såkaldt spraylim, så skulle de hvis blive der har jeg hørt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.