Nøj min svigermutter er muggen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

931 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. januar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hun er nemlig blevet udtrukken til at være blandt de første til at gå i konflikt når den bryder ud. :D Det er hun vild pised over.

"Jeg har en ansvar over for de indlagte børn, og jeg vil bare gerne passe mit arbejde" Det var den besked jeg fik da jeg snakkede med hende om det igår. Personligt kan jeg bare sige at jeg er glad for at det er hende og ikke min dp-mor som starter. Jeg skal nemlig til eksamen i maj, og det vil da være mega øv for mig ikke at kunne komme afsted. Men men men.....lige nu ser det hele ud til at flaske sig for mit vedkommende. Når min dp-mor så skal igang, ja så har jeg svigermor til at hjælpe :D

Hej til jer alle

Knus Jeanne, som er gået i ned i alder, er nemlig begyndt at læse "Pigeliv" :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2008

sbs78

hej
Må lige spørge hvad der er for en konflikt??

Anmeld

18. januar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Ja det må du da :D

Det er den storkonflikt der er varslet, eller bliver det om 2 mdr, af FOA. Hun er social og sundhedassisten på Skejby og de er udtaget af FOA til at starte konflikten

Anmeld

18. januar 2008

sbs78

okay det har jeg slet ikke hørt om og min mor er da medlem af FOA.
Spændene og se hvad den bliver til. Er dp og med i FOA??

Anmeld

18. januar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jep. Min dp-mor er tilidskvinde, så konflikten påvirker os allerede. Hun skal til så mange møder her i januar og februar og så skal vi i gæstepleje. Ikke at det gør noget som sådan, for vi er glade for gæsteplejen, men dp mener at vi har ret til at vide hvad der foregår når hun skal være så meget væk.

Assistenter på Skejby fik det afvide i går at de er de første. FOA udtrækker x % (kan ikke lige huske hvor mange) til at starte, og når der så er gået en vis tid, kommer der flere med. De blev orienteret for alt deres ferie er inddraget :(

Anmeld

18. januar 2008

sbs78

ej hvor er det da bare træls. Godt at vores den store går i børnehave. Ja der er nok mange det kommer i knibe så.
Vi må håbe det ikke bliver til noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.