Prins, prinsesse eller bare baby ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2010

oo

idamaria83 skriver:

Jeg har heller aldrig helt forstået den der med prinser og prinsesser...i maven har mine piger heddet hhv lille-pi og mini-pi...når jeg engang skal have et barn mere (om mange år og om naturen vil), ja så bliver det nok til en mikro-pi...

pi er noget vores venner kalder Pelle og jeg - Pelle og Ida = pi...så derfor lille- og mini-pi

Og vores piger er unger, børn, tøser, trunter og piger...aldrig prinsesser

oho ja kombinavne! min moster kalder konsekvent babyen i min mave for Sørine = Søren + Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Ida.

Tjuhl skriver:

oho ja kombinavne! min moster kalder konsekvent babyen i min mave for Sørine = Søren + Trine

Sørine det lyder jo som en pige...der må kunne laves en mere neutral kombo...øhhh Trøren...Trinren...ej det funger ikke helt

Anmeld

4. marts 2010

Dictes mor

Trold

Anmeld

4. marts 2010

jlp90

Jeg havde i min status besked herind skrevet at jeg ventede mig en prinsesse. Jeg har ikke tænkt nærmere over det. Jeg ved ikke hvorfor jeg skrev prinsesse. Jeg siger bare babyen normalt.

Anmeld

4. marts 2010

MyBaby

Vi ved ikke, hvad kønnet bliver, så her venter vi os en baby. Ville aldrig selv anvende betegnelserne prins eller prinsesse - heller ikke, hvis vi kendte kønnet. Så når jeg omtaler barnet i maven, så er det babyen eller den lille!

Anmeld

4. marts 2010

bagger26

Jeg kan sagtens finde på at sige prinsesse, fordi hun er min lille prinsesse Hun er ikke født endnu, og har ikke noget navn. Jeg kalder hende lige så ofte babyen eller andet lign. Er ligeglad med hvad folk syntes om at jeg kalder hende for prinsesse, fordi det er for mig et sødt kælenavn...

Min søn har jeg dog aldrig kaldt prins, han har være min basse.. Ikke fordi jeg har syntes det har været forkert at kalde ham prins, han har bare altid været min basse dreng.

Jeg tager det ikke så alvorligt med kælenavne, og nej jeg har ikke blåtblod i årene, men derfor er hun stadig min prinsesse..

Knus Christine 40+0 og venter på PRINSESSEN vil ud... Hehe 

Anmeld

4. marts 2010

LouiseNielsen

Her er det den "bette" eller "Mathias" som han skal hedde.....

Anmeld

4. marts 2010

Tkcuf

Jeg ventede en baby.. Og det blev en pige..

Næste gang venter jeg også en baby (og kender jo self ikke kønnet endnu

Synes det der med prins og prinsesse lyder fimset

Anmeld

4. marts 2010

Ranarupta

Jeg venter en dreng. 
Og indtil vi kendte kønnet, var det "baby" el. "Bønne" (det lignede nemlig en lille bønne ved terminsscanningen).

Og han bliver stadig kaldt Bønne. 
Prins, prinsesse osv. ligger slet ikke til mig. 

Anmeld

4. marts 2010

oo

idamaria83 skriver:

Sørine det lyder jo som en pige...der må kunne laves en mere neutral kombo...øhhh Trøren...Trinren...ej det funger ikke helt

aj vel? det er vist bare en baby der gemmer sig derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.