Hvordan løber jeres mælk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.461 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. maj 2008

Charlotte

Hvordan løber jeres mælk? Jeg har haft nogle problemer med nedløbsrefleksen - (vist nok) fordi jeg var stresset, men nu går det bedre. Synes nu at den refleks er lidt spøjs. I løbet af en amning skiftevis løber og ikke løber mælken. Det vil sige, at efter 5 minutter, hvor min datter gulper løs, stopper det pludselig med at løbe. Der ligger hun så og småsutter hyggeligt og efter noget tid kan jeg mærke at det spænder, og så løber mælken igen og hun drikker i store slurke. Sådan er de fleste amninger. Ved ikke hvad der er normalt - er det også sådan hos jer eller løber mælken bare fra start til slut?

Charlotte :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2008

charlottekri

nu er det jo lang tid siden du skrev indlægget, men sådan løber min mælk også... det er faktisk også tit sådan at når min datter sutter på det ene bryst, så begynder det at sive fra det andet.. lidt træls...

Anmeld

24. juni 2008

MUTT3

Mit løber kun en gang, med mindre jeg ammer konstant i 1½ time eller længere, altså nogle gange skal der længere tid til.
Altså ikke at jeg sidder så længe, men er det lidt treet så er det at blive ved og ved altså super effektivt for produktionen, (samtidig er det afstressende, for man kan jo alligevel ikke ret meget andet end bare at amme) om end tøsen nu er blevet så stor at hun ikke kan lokkes til at blive ved så læng, så vil hun helere småsulte og tille fast føde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.