Snigeren :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. marts 2010

Munder

Andrea er begyndt at lave snigeren. Her til morgen vågnede jeg ved at jeg frøs, jeg havde så heller ingen dyne eller hovedpude.

Ved nærmere eftersyn, lå Andrea i mellem mig og Glenn og boblede. Hun er så for første gang kommet ind selv i løbet af natten, har lagt sig til mellem os, stjålet mors dyne og pude og faldet i søvn..... Det var nu meget kært

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Stumpen

Det gjorde mathilde også i en periode og det var da bare skønt at man ikke skal vækkes for at de vil ind og putte...

Anmeld

4. marts 2010

Heidi B

jEG HAR OGSÅ EN SNIGER, MEN (UPS CAPS) han lægger sig bare ved siden af mig. Først når jeg opdager ham får han dyne på.... Og han lægger sig altid på min side!

(og det skal han i øvrigt ikke for min klare holdning r at de skal sove i egen seng!!!!!, men det er da dejligt!!!!)

Anmeld

4. marts 2010

Munder

Heidi Bakke skriver:

jEG HAR OGSÅ EN SNIGER, MEN (UPS CAPS) han lægger sig bare ved siden af mig. Først når jeg opdager ham får han dyne på.... Og han lægger sig altid på min side!

(og det skal han i øvrigt ikke for min klare holdning r at de skal sove i egen seng!!!!!, men det er da dejligt!!!!)

Jeg er til dels enig. Vi har aldrig haft Andrea i sengen, men hvis hun har behov for det, så er det da fint med mig. Specielt når hun gør det uden at vække os

Anmeld

4. marts 2010

Heidi B

Mikkel gør det hver nat!!!!!

Kun et problem når Jeppe også kommer....

Så indtil videre får han lov!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.