om 14 dage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. marts 2010

Heidi B

er det overstået....

Jesper og jeg skal på sviptur til Oslo. Vi tager afsted d. 15. kl 17 og vender hjem d. 17 kl 10. Og vi glæder os!!!!

Vi har lejet en luxuskahyt med dobbeltseng!!!

Og så har jeg bestilt en bustur rundt i Oslo der varer to timer. Det bliver bare skønt at komme lidt væk, nyde hinanden og sove igennem om natten. Planen er ikke at vi skal på bar, vi skal bare være sammen!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Munder

Åhhh, det er SÅ dejligt med kærestetid. Det giver et rigtig boost til at klare hverdagen, når man kommer væk nogle dage.

Rigtig god fornøjelse, er SLET ikke misundlig

Anmeld

4. marts 2010

Stumpen

Hvor bliver det bare dejligt og husk vi skal have alle detaljer

Anmeld

4. marts 2010

Heidi B

Dem kan du få nu....

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Anmeld

15. marts 2010

Heidi B

Så er det idag vi tager afsted... Kl. 17!!

Vi glæder os sindsygt meget!!!

Skriver lige når jeg kommer hjem

Anmeld

15. marts 2010

Stumpen

Heidi Bakke skriver:

Så er det idag vi tager afsted... Kl. 17!!

Vi glæder os sindsygt meget!!!

Skriver lige når jeg kommer hjem

I må have en kanon god tur og nyde det i fulde drag

Anmeld

18. marts 2010

Heidi B

Det var skønt!!!!!!

Vi "sov" lidt da vi kom ombord. Læste og så lidt eftermiddags tv... Gør vi jo ellers aldrig... Ved i de sender venner...

Nå men ned og shoppe, big time. Og så på buffet restaurant, som var en total skuffelse. Rigtig dårlig mad... Det bedste var ta selv soft ice i børnehjørnet!!!

Vi gik lige gennem baren, men blev enige om at gå i kahytten. "sov lidt igen", og læste og så tv!!! Ren hygge.

Dagen efter havde vi bestilt en Oslo sihgtseeing tur, så vi var en tur i Holmekollen, den er nyrenoveret og total flot. Gik en tur i Oslo, og tilbage på båden hvor vi satte os på en cafe fik lidt eftermiddags hygge og læste. Da vi sejlede gik vi i kahytten og "sov", Jesper sov lidt og jeg læste! I bad og så på pæn restaurant. Total lækker mad, og dejlig dessert. En tur ned og shoppe, for jeg mente helt sikkert der var noget jeg havde glemt, og så i kahytten, hvor vi rent faktisk sov. Men jeg vågnede i løbet af natten fordi båden gyngede, men det gik ok!!!

Dejlig dejlig tur, som vi gerne vil gøre til en tradition!

Anmeld

18. marts 2010

Stumpen

Ej hvor lyder det bare som en skide skøn tur I der har haft jer.. Synes bestemt I skal gøre det til en tradition, det er sundt for forholdet lige at komme udo g lege kærester og ikke mor og far..

Qnus..

Anmeld

18. marts 2010

Munder

Aj, det lyder da til, at I har haft en fantastisk tur....JEG VIL OGSÅ!!!!!

Anmeld

22. marts 2010

Charlie

Aah, det kunne vi ogsaa godt bruge. Det lyder som om, I virkelig bare har nydt det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.