Babytøj snak - størrelser, hvor meget, hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2010

Kløver

min veninde anbefalede mig at købe str 58 og derover da de hurtigt vokser ud af str 56, det er kun hvis man føder for tidligt (og derfor får en lille bebs) at man bruger de små str, så for ikke at bruge penge på noget man måske ik kom til at bruge gav hun mig det råd, da de fleste jo ikke bliver født for tidligt(tænker på mindre de ca 14 dage før termin, tænker på de små)

og tillykke med snart kommende baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Moar'en

Low skriver:

Det lyder helt fjollet når du skriver at han tissede på sig selv . Men det gør de små jo .

Men jeg kan godt se at jeg skal ud og købe noget mere 50 - 56 så . Og mange flere bodyer. Jeg havde en tanke om at tage i fields i dag

Ja det gør det

Men det er sjovt, for han gør det kun når han sover. Det sker stadigvæk, og ved ikke lige hvad jeg skal gøre ved det.

Lyder dejlig med en shoppe tur. Og forresten tillykke med den lille

Anmeld

4. marts 2010

Low

Moar'en skriver:

Ja det gør det

Men det er sjovt, for han gør det kun når han sover. Det sker stadigvæk, og ved ikke lige hvad jeg skal gøre ved det.

Lyder dejlig med en shoppe tur. Og forresten tillykke med den lille

Takker .

Men han kommer først ud til juni.. jeg synes vente tiden føles lang

Anmeld

4. marts 2010

Moar'en

Low skriver:

Takker .

Men han kommer først ud til juni.. jeg synes vente tiden føles lang

Ja det føles alt for længe. Og når han så først kommer ud så går det alt for stærkt . Men det er nu dejligt.

Anmeld

4. marts 2010

patella

Bare lige en lille tilføjelse...  Jeg vil anbefale, efter egen erfaring, at man skal ha så få bluser som muligt - hellere nogle flere bodyer. Bluser har jeg brugt så lidt, fordi når man løfter babyen op, glider det hele med og den sidder aldrig ordentligt. Hellere smarte bodyer, som jo blir nede i de små søde bukser... Men trøjer er gode, hvis det er en kølig sommer, som en lun lille ting over bodyen. 

Vi havde arvet en masse tøj, men bluserne fik jeg altså bare ikke brug for, og hver gang vi fik en gave der indeholdt en bluse, byttede vi den...

Bare noget jeg ikke selv lige havde tænkt på før jeg blev mor 

God fornøjelse... 

Knus Patella med Bastian på 3 måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.