First class barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.519 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. marts 2010

FruEllingsen

Ja denne barnevogns jungle er simpelthen til at fare helt vild i. hehe. så i må lige bære over med endnu et indlæg fra min side af, omkring det.

Er faldet over en barnevogn af mærket First Class. Men synes ikke rigtig jeg kan finde noget på nettet om det er en god barnevogn. er der nogle af jer som har erfaringer med denne barnevogn eller som kender noget til den??

Håber i kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

tinekj

Jeg kender den desværre ikke.

Da vi ledte efter barnevogn, brugte jeg meget at gå ind på www.forbrugerlab.dk som er orbrugerstyrelsens testorgan på børneområdet.

Vi har så valgt at købe en Trille Fix med alustel som en startpakke, hvor vi fik vogn, lift, seng, madrasser til seng+vogn, pusletaske, sele, regnslag, myggenet og sengerand for den nette pris af 5600 (ca.).

Trille Fix alu har fået rigtig gode anmeldelser af bla. forbrugerlab og vi er super glade for den.

Anmeld

3. marts 2010

tinekj

Hov.

der følger også en dyne (sommer) og sengesæt med i startpakken...

Anmeld

3. marts 2010

ønskebørn74

Drømmer skriver:

Ja denne barnevogns jungle er simpelthen til at fare helt vild i. hehe. så i må lige bære over med endnu et indlæg fra min side af, omkring det.

Er faldet over en barnevogn af mærket First Class. Men synes ikke rigtig jeg kan finde noget på nettet om det er en god barnevogn. er der nogle af jer som har erfaringer med denne barnevogn eller som kender noget til den??

Håber i kan hjælpe

Jeg mener det er den min søster har... Jeg skal nok spørge hende imorgen.. Knus Lene

Anmeld

3. marts 2010

FruEllingsen

ønskebarn74 skriver:

Jeg mener det er den min søster har... Jeg skal nok spørge hende imorgen.. Knus Lene

Det må du meget gerne

Anmeld

3. marts 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Fandt det her

Klik på billedet, for at se et større billede Flot barnevogn med læder - inkl. lift og pusletaske
Beskrivelse:
Stor og rumelig barnevogn med liggemål på 97 cm.
- Sammenklappelig overdel (barnevognskassen kan foldes)
- Sammenklappelig lift (liftkassen kan foldes)
- Kugleleje lufthjul
- Vaskbart aftageligt inderfoer i overdel
- Vaskbart aftageligt inderfoer i lift
- Indstilleligt styr, styret kan indstilles i højden hvlket gør den behagelig at gå med.
- Dobbelt bremse
- Varekurv
- Regnslag og insektnet
-14" hjul og et holdbart alu stel der er yderst behageligt at gå med. Rigtig god affjedring men fast og gedigen at gå med, dette er også med til at vognen er holdbar i mange år.

Vognen er helt ny på marked med det exclusive læderlook og alu stel.
Klart blandt de flotteste vogne på markedet.
Fås både i sort, sort/sand og sand.

Anmeld

3. marts 2010

BetonSlotsPrinsesserne

3. marts 2010

tinekj

Har lige været inde og se på den. Umiddelbart ser den ret lækker ud. Da jeg/vi ledte efter vogn var især jeg ret obs på sikkerheden, så prøv at finde ud af, om den levet op til EUs sikkerhedskrav. Det vil jo ikke være godt, hvis den lille kan komme til skade

Anmeld

4. marts 2010

FruEllingsen

ja den ser nemlig ret lækker ud. skal ind og kigge på den i dag .så må jeg lige høre hvordan og hvorledes med sikkerheden. den skal i hvert fald være i top til vores lille trold

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.