Det skide fodbold..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2010

Munder

Stumpen skriver:

Ja vi snakker også om om vi har fået dem ville skal have...

AJ Anja, I skal da have et pragteksemplar til I må da prøve indtil der kommer en dreng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Stumpen

Munder skriver:

AJ Anja, I skal da have et pragteksemplar til I må da prøve indtil der kommer en dreng

Og det kommer fra dig frøken 1 barn..

Hilsen frøken 2 børn

Anmeld

4. marts 2010

Munder

Jep, du er ligesom i træning nu.....

Anmeld

4. marts 2010

Stumpen

Vil også rigtig gerne være gravid igen

Vil også rigtig gerne føde igen

Men resten synes jeg ikke lysten er så stor til, men lad os se om et år eller to.. Men igen som vi har snakket om herhjemme.. Børn koster penge og da vi jo har været nede og skrabe bunden, så ønsker jeg ikke at jeg resten af mit liv skal vende hver en øre fordi jeg vil have 3-4 unger... Så heller kunne give de to vi har det bedste... Har været derude hvor der faktisk ikke var råd til en vinterjakke til stumpen og der vil jeg ikke ud igen.. NEVER...

Anmeld

4. marts 2010

Munder

Det kan jeg sagtens forstå!

Her vil jeg rigtig gerne være gravid (elskede det), meeeen er ikke helt klar på det der kommer ud efter 9 måneder.

Tror dog stadig det er det første hårde halve år i Andrea's liv der spøger i min bevidsthed, og i bund og grund kunne jeg jo godt tænke mig at prøve at have barsel med lidt overskud.....måske....og så måske ikke.

Ej, er stadig ikke afklaret

Anmeld

4. marts 2010

Stumpen

Man kan jo aldrig sige aldrig, men jeg synes ikke du skal lade dig skramme af det.. baby nr 2 er jo nok af en hel anden støbning.. Mine piger ligner på mange punkter hinanden , men Victroria sover ikke så meget som om dagen som mathilde gjorde og så er hun mere hysterisk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.