Amning med et bryst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.003 visninger
19 svar
0 synes godt om
3. marts 2010

Anonym trådstarter

Ja det lyder specielt, men tror i det kan lade sig gøre. Jeg tror umuligt jeg kan amme idet at jeg har et specifikt bryst, der er sket noget med det hvorefter jeg ikke kan amme med det bryst. Jeg har tænkt og tænk, men må da kunne gøre noget. Jeg ammede ikke mit første barn, og vil så absolout gerne prøve det, om ikke andet så bare 14 dage, hvis det ikke kan lade sig gøre længere, med det ene bryst kun ????????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

Pige2009

Det burde da godt kunne lade sig gøre. Mælkeproduktionen øges i de fleste tilfælde efter hvor hyppigt man ammer, så hvis du kun ammer på det ene bryst, burde det sætte mælkeproduktionen i vejret.

Men det er jo svært at spå om.

K.h. Linda

Anmeld

3. marts 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Det burde da godt kunne lade sig gøre. Mælkeproduktionen øges i de fleste tilfælde efter hvor hyppigt man ammer, så hvis du kun ammer på det ene bryst, burde det sætte mælkeproduktionen i vejret.

Men det er jo svært at spå om.

K.h. Linda

Sådan tænker jeg også, men hvad poker mon der sker med det andet bryst. Jeg skal vidst have snakket med jordemoder eller læge om dette emne.. Om ikke andet må man jo forsøge sig frem.

Anmeld

3. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

Ja det lyder specielt, men tror i det kan lade sig gøre. Jeg tror umuligt jeg kan amme idet at jeg har et specifikt bryst, der er sket noget med det hvorefter jeg ikke kan amme med det bryst. Jeg har tænkt og tænk, men må da kunne gøre noget. Jeg ammede ikke mit første barn, og vil så absolout gerne prøve det, om ikke andet så bare 14 dage, hvis det ikke kan lade sig gøre længere, med det ene bryst kun ????????

jeg tror da egentlig godt det kan lade sig gøre, men tror det bliver RIGTIG hårdt.

Mælkeproduktionen retter sig jo ind alt efter hvor meget barnet sutter, men jeg ved ikke om der kan dannes mælk hurtigt nok i ét bryst til at du kan blive ved at mætte barnet!?

Jeg synes du er sej, du vil forsøge om ikke andet så for at bebsen kan få råmælken med alle de gode antistoffer!!

Knus Caroline

Anmeld

3. marts 2010

Pige2009

Caroline86 skriver:

jeg tror da egentlig godt det kan lade sig gøre, men tror det bliver RIGTIG hårdt.

Mælkeproduktionen retter sig jo ind alt efter hvor meget barnet sutter, men jeg ved ikke om der kan dannes mælk hurtigt nok i ét bryst til at du kan blive ved at mætte barnet!?

Jeg synes du er sej, du vil forsøge om ikke andet så for at bebsen kan få råmælken med alle de gode antistoffer!!

Knus Caroline

Jeg tror faktisk godt jeg kunne amme Laura med kun et bryst for min produktion er vildt høj Da vi var indlagt, havde sygeplejeskerne ikke set noget lignende

Håber din Laura trives og har det godt.

Knus Linda

Anmeld

3. marts 2010

Moderator

Baagøe skriver:

Jeg tror faktisk godt jeg kunne amme Laura med kun et bryst for min produktion er vildt høj Da vi var indlagt, havde sygeplejeskerne ikke set noget lignende

Håber din Laura trives og har det godt.

Knus Linda

vi har det smadder godt

Jamen jo, man kan vel godt amme med kun ét bryst... i starten bliver det nok bare ikke andet end amning, men hvis man vil have det til at fungere må man jo betale prisen

Håber også I har det fantastisk!?

Anmeld

3. marts 2010

Pige2009

Caroline86 skriver:

vi har det smadder godt

Jamen jo, man kan vel godt amme med kun ét bryst... i starten bliver det nok bare ikke andet end amning, men hvis man vil have det til at fungere må man jo betale prisen

Håber også I har det fantastisk!?

Dejligt at høre. Det kan du tro vi har

Anmeld

3. marts 2010

Moderator

det tror jeg sagtens kan lade sig gøre Der er jo flere jeg har hørt om som vælger kun at amme i den ene side, fordi det føles bedst for dem.

Så det tror jeg absolut ikke der er noget problem i

Anmeld

3. marts 2010

Tina2

Min veninde har gjort det, så jo, det kan godt lade sig gøre...

Anmeld

3. marts 2010

Mussen2

Jeg kender også en som har ammet hendes søn fra kun det ene bryst. Han er nu omkring 8 mdr og ammes stadig!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.