Azztrid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

243 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. marts 2010

Marco2

Er du på skiferie?

Hvis ja, hvordan går det så med Smilsen på ski?

Ag - hilsen fra Østrig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

Astrid P

Hey AG
Ikke endnu, først i uge 11... Men vi glæder os!
Hvordan går det hos jer?
KH Astrid

Anmeld

4. marts 2010

Marco2

Jamen det går fint. Solskin hver eneste dag og god sne.

Emily har været på ski én dag. Bare nogle enkelte ture. Så snart hun giver udtryk for at hun ikke vil mere skynder vi os at tage dem af, så hun får en god oplevelse med det. Men hun elsker at gå rundt i skistøvlerne. Vi har ikke taget hende med op i lifterne. Bare gået lidt op ad en bakke og så enten gået med hende i hænderne eller kørt med hende mellem benene. Regner med at leje ski til hende i morgen så hun lige får prøvet det igen... De siger at ungerne gerne skal være 3 1/2 - 4 før de sådan rigtigt kommer på ski....

En dag har hun været med farmor i wasserwelt... Idag bliver jeg nede med hende og så tager vi måske i badeland. og går en tur ned i byen. Hun er ved at være træt. Hold op hvor hun sover hernede. 2 timer til middag og fra 20-7 om natten Den friske luft gør godt, men træt

AG

Anmeld

4. marts 2010

Stumpen

Min kærestes nevø og niece har været på ski siden de var 2 år.. Mathilde var afsted for første gang i sidste uge og blev så god til.. Allerede på 3. dagen kørte hun uden sele ned af børnebakken og kan zig zagge mellem nogle figurer der står på linje... Det er æ moren hun har det fra...... Om jeg fatter de to brædder

Anja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.